Dobry okres wakacyjny w gastronomii

C

31-08-2021

Po długim okresie lockdownu od 15 maja 2021 r. klienci znowu mogą odwiedzać restauracje i kawiarnie. Jak wpłynęło to na zamówienia składane u logistyka żywności, mówi Agnieszki Sałek, dyrektor handlowa Quick Service Logistics Polska.

Jak zareagowali klienci na poluzowanie obostrzeń sanitarnych?

– W ostatnich, letnich miesiącach mogliśmy zaobserwować zdecydowany powrót klientów do restauracji i kawiarni. Trudny okres lockdownu niewątpliwie wszystkim dał się we znaki. Po zniesieniu obostrzeń klienci gościli w restauracjach częściej i chętniej niż w tym samym okresie przed pandemią. Wszyscy cieszymy się z powrotu do względnej normalności i mamy nadzieję, że okres ten będzie trwał jak najdłużej.

 

Czy tak duża dynamika zamówień nie jest problemem dla logistyka?

– Dla nas nie jest. Dzięki doświadczeniu oraz wypracowanemu przez lata know-how możemy elastyczne dostosowywać się do aktualnego zapotrzebowania klientów, zapewniając stałe usługi na najwyższym poziomie.

 

Jak wygląda tegoroczny sezon wakacyjny w porównaniu do zeszłego roku i lat przed wybuchem pandemii?

– Z naszych obserwacji wynika, że wielu Polaków spędzało w tym roku wakacje w Polsce, co przełożyło się na duży ruch w lokalach w regionach i miejscowościach turystycznych oraz lokalach położonych wzdłuż autostrad. Pod względem sprzedaży tegoroczny sezon wakacyjny wypada lepiej  niż miniony.

 

Jak krótko podsumowałaby pani sytuację na rynku gastronomicznym na przestrzeni ostatnich 4 miesięcy?

– Okres pandemii odcisnął silne piętno na rynku gastronomicznym w Polsce, ale mamy nadzieję, że najtrudniejszy czas już za nami. Ostatnie kilka miesięcy było momentem oddechu dla całej gastronomii oraz branż z nią związanych, liczymy więc, że dobra sytuacja się utrzyma.

 

Jakie są pani zdaniem perspektywy na kolejne miesiące? Jakie plany ma firma QSL Polska?

– Patrzymy w przyszłość z delikatnym optymizmem. Będziemy wspierać naszych klientów tak, jak robiliśmy to dotychczas. Obecnie koncentrujemy się na bieżącej sprzedaży, jednocześnie monitorując wieści dotyczące możliwej czwartej fali zakażeń. Niezależnie od rozwoju sytuacji chcemy być odpowiedzialnym, elastycznym partnerem dla naszych klientów oraz utrzymać najwyższy poziom świadczonych usług. To wartości, którymi niezmiennie się kierujemy.

 

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C