Tegorocznych laureatów w 25 kategoriach wyłoniono na podstawie badania wykonanego przez instytut badawczy Kantar Polska S.A. i „My Company Polska”. Wyniki uzyskano dzięki ankietom online, które wypełniło prawie 22 000 polskich przedstawicieli sektora MSP. Zwycięzcą w kategorii „usługi kurierskie” została firma DPD Polska, zyskując uznanie prawie 45% respondentów, co po raz kolejny pozwoliło jej znaleźć się w gronie marek, które cieszą się największym zaufaniem wśród przedsiębiorców.
– DPD Polska to stabilny partner, który już od 30 lat buduje długofalowe relacje biznesowe, czym zyskuje zaufanie wśród przedsiębiorców. Szukamy trafnych odpowiedzi na oczekiwania konsumentów, analizując coroczne analizy opracowania Barometr E-shopper DPDgroup oraz wnioski z bezpośrednich kontaktów z klientami, dostawcami internetowymi. W minionym roku doszedł nowy czynnik zaufania, niezawodność w pandemii. Wszyscy musieliśmy zmierzyć się z nieoczekiwanym, ogólnoświatowym kryzysem zdrowotnym, który całkowicie przeorientował warunki współpracy w biznesie i jeszcze bardziej uwidocznił, jak wiele zależy od dobrego partnerstwa. W czasie ograniczonej aktywności sklepów stacjonarnych, dzięki zaufaniu i trosce o zachowanie ciągłości biznesowej, byliśmy wsparciem dla konsumentów oraz przedsiębiorców, za co docenili nas w kolejnej edycji badania – komentuje Łukasz Zembowicz, członek zarządu DPD Polska i dyrektor ds. sprzedaży i marketingu.
Statuetki zostały wręczone 29 kwietnia podczas gali transmitowanej przez magazyn „My Company Polska”.