Dzięki temu codzienne dostawy najwyższej jakości świeżej żywności będą dostępne nie tylko w kilku wybranych miastach, jak do tej pory, ale na terytorium niemal całej Polski.
W ostatnim czasie polski rynek handlu artykułami spożywczymi w internecie przeżywa rozkwit. Jak wynika z raportu GS1 Polska, w 2020 r. zakupów produktów spożywczych online dokonał niemal co trzeci Polak, co przełożyło się na aż 65% wzrostu liczby e-konsumentów w tym sektorze.
Zarazem stawiamy na produkty ekologiczne i naturalne. Świadczy o tym m.in. popularność sklepu online Pora na Pola, który od początku swojej działalności rok do roku notuje wzrost przychodów średnio aż o 140%.
W ramach współpracy między Frigo Logistics i e-targiem Pora na Pola, operator logistyczny zapewnia transport świeżych produktów od rolników do drzwi klientów z całego kraju. Dostawy przebiegają w kontrolowanej temperaturze dostosowanej do wymagań poszczególnych produktów, co pozwala na utrzymanie wysokiej jakości produktów.
– Jesteśmy podekscytowani nawiązaną współpracą z e-targiem Pora na Pola. To popularny sklep z gronem stałych, zadowolonych klientów i zaufanymi partnerami w postaci lokalnych dostawców produktów zdrowej żywności – mówi Kristof Verbruggen, prezes zarządu Frigo Logistics.
– Współpraca z Frigo Logistics daje nam ogromne, nowe możliwości na dotarcie z najwyższej jakości żywnością do milionów Polaków. Do tej pory mogliśmy dostarczać pełną ofertę przy zachowaniu ciągu chłodniczego tylko do wybranych kilku miast w kraju, teraz jesteśmy dostępni w wygodny i szybki sposób niemal w całej Polsce – mówi Adrian Piwko, prezes zarządu Pora na Pola.
Pora na Pola łączy w sobie zarówno sklep internetowy z produktami spożywczymi z dostawą do domu, jak i ekologiczny targ z naturalną żywnością od rzemieślników, którzy sami ustalają ceny. E-targ oferuje szeroki wybór produktów: od warzyw i owoców, przez mięsa i ryby, pieczywo, nabiał, jaja, aż po domowe przetwory oraz gotowe wyroby. Tym, co wyróżnia firmę, jest także transparentność cenowa, która polega na przedstawieniu kupującemu, co składa się na daną cenę produktu.