Problem zażegnany tego samego dnia – oświadczenie

C

22-03-2022

Alstom w Polsce zaangażował się w pełni w eliminację błędu, który wystąpił 17 marca 2022 r. w systemach sygnalizacji wyprodukowanych przez Bombardier Transportation.

Problem został w pełni rozwiązany tego samego dnia. Alstom ściśle współpracował z komórką kryzysową infrastruktury kolejowej i operatorów, w skład której weszły m.in. PKP IC, PKP PLK, kierowaną przez Ministerstwo Infrastruktury. Współpracowaliśmy z naszymi klientami, udzielając im wsparcia.

Alstom natychmiast zmobilizował 24 zespoły serwisowe, które ręcznie usunęły błąd informatyczny, gdyż urządzenia te nie są podłączone do żadnej sieci. Alstom potwierdza, że nie był to cyberatak. Błędy czasowe są znanym zjawiskiem. Alstom potwierdza, że nie było żadnego ryzyka w zakresie bezpieczeństwa związanego z błędem formatowania czasu, który wystąpił 17 marca 2022 r.

Alstom w Polsce nigdy nie współpracował z żadnym rosyjskim partnerem w zakresie systemów sterowania ruchem, a żaden z elementów polskich urządzeń sygnalizacyjnych nie został wyprodukowany przez rosyjskiego dostawcę. Alstom dokłada wszelkich starań, aby zapewnić najwyższą niezawodność usług, jakość i standardy bezpieczeństwa.

 

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C