Do tej pory pełniła funkcję eksperta ds. komunikacji zewnętrznej i budowania wizerunku marki w spółce DHL. Obecnie w DHL Parcel odpowiada za tworzenie i realizację kompleksowej strategii komunikacji zewnętrznej, w tym m.in. kontakt z mediami, działania partnerskie i sponsoringowe, projekty dotyczące odpowiedzialności społecznej biznesu, wizerunek marki, media społecznościowe, komunikację kryzysową, a także doradztwo strategiczne i pozycjonowanie ekspertów. Pełni również rolę trenera wystąpień medialnych, prowadząc szkolenia.
– Justyna już od ponad trzech lat buduje wizerunek DHL w istotnych dla nas obszarach. Jestem przekonana, że przed nami kolejny rok, w którym będziemy inspirować branżę – mówi dr Anna Kania Okieńczyc – wiceprezes ds. marketingu i doświadczenia klienta w DHL Parcel.
Nowa rzecznik prasowa ma szerokie doświadczenie w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, w tym projektów dotyczących komunikacji korporacyjnej, PR produktowego, działań kryzysowych, społecznej odpowiedzialności biznesu, a także wystąpień publicznych i pracy w mediach. Doświadczenie zdobywała m.in. w branży dóbr szybkozbywalnych, w działach PR dużych firm oraz w ogólnopolskich spółkach medialnych. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim.
– Nominacja na stanowisko menedżera ds. komunikacji PR i rzecznika prasowego to dla mnie duże wyróżnienie. Logistyka to branża, która jest krwioobiegiem i sercem biznesu. Charakteryzuje się niezwykłą dynamika, wysoka innowacyjnością i potrzebą stosowania kompleksowych rozwiązań. Dlatego właśnie taka będzie komunikacja DHL: dynamiczna, innowacyjna i wychodząca poza schematy – mówi Justyna Dąbrowska.