Panattoni wzmacnia zespół

C

09-08-2022

Panattoni powiększa zespół w Polsce. Magdalena Bugajło objęła stanowisko dyrektorki komunikacji i marketingu, a stanowisko dyrektorki strategii marketingowej objęła Malwina Pawłowska.

Magdalena Bugajło będzie nadzorować pracę kilkuosobowego działu, skupiając się na krajowych działaniach w obszarze marketingu, społecznej odpowiedzialności biznesu, budowania marki pracodawcy, komunikacji korporacyjnej, mediów społecznościowych, strategii komunikacyjnych, kontoaktów z mediami. Magdalena ma 14-letnie doświadczenie w branży. Przez ostatnie 7 lat związana z DHL Parcel, ostatnio pełniła funkcję dyrektora ds. komunikacji marketingowej i PR oraz rzecznika prasowego. Była odpowiedzialna m.in. za tworzenie strategii komunikacji, wprowadzenie na rynek marki DHL Parcel, rozwój mediów społecznościowych, działania partnerskie i sponsoringowe, szeroko pojęty wizerunek marki oraz zarządzanie kryzysowe. Wcześniej, przez 6 lat związana była z firmą Netia, gdzie była kierownikiem ds. komunikacji korporacyjnej oraz wewnętrznej.

Magdalena ukończyła iberystykę na Uniwersytecie Warszawskim oraz marketing i zarządzanie w Akademii Leona Koźmińskiego. W Akademii skończyła również studia podyplomowe „PR w praktyce” oraz London School of Public Relations. Jest laureatką wielu międzynarodowych konkursów z zakresu komunikacji i PR, takich jak Pearl Awards w Nowym Jorku, Spotlight Awards na Florydzie, czy DHL Communication and Responsibility Award w Niemczech, a także krajowych – Szpalty Roku, Pióra Roku i Protony.

Malwina Pawłowska objęła stanowisko stanowisko dyrektorki strategii marketingowej. Będzie m.in. wspierać biznes w efektywności procesów, kontakcie z klientami, dzieleniu się wiedzą i wreszcie definiowania unikalnej propozycji sprzedaż (USP) na coraz bardziej konkurencyjnym rynku nieruchomości przemysłowych. Za jej wiedzą stoi 18-letnie doświadczenie w międzynarodowych firmach. Była m.in. szefową działu marketingu i komunikacji spółki biurowej Skanska w Polsce. Odpowiadała za komunikację korporacyjną i produktową, kontakt z mediami, zarządzanie kryzysowe, pozycjonowanie marki i współtworzenie koncepcji produktów. Pełniła również funkcję członka rozszerzonego zarządu firmy. Wcześniej kierowała działem marketingu i PR Ghelamco Poland oraz odpowiadała za marketing i komunikację w grupie GTC na poziomie Europy środkowej, wschodniej i południowej. Współtworzyła również pierwszy raport ESG spółki deweloperskiej na rynku Europy Środkowej i Wschodniej. Jest panelistką konferencji poświęconych sztuce w przestrzeni miejskiej, dialogu w przestrzeni i komunikacji marketingowej.

Przełożoną nowych członkiń zespołu będzie Anita Pietrykowska, związana z Panattoni od 13 lat, a od 17 lat z branżą obiektów przemysłowych, m.in. czterokrotna laureatka konkursu Construction Investment Journal Awards Poland w kategorii Best Marketing Campaign. Anita pełni obecnie funkcję dykrtora matrketingu i kounikacji w Europie, nadzorując działania na kontynencie, w Wielkiej Brytanii oraz Indiach.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C