Będzie dążył do osiągnięcia doskonałości operacyjnej i wprowadzania najlepszych praktyk w działaniach GXO, konsekwentnie dostarczając klientom wysoką jakość usług oraz wspierać rozwój biznesu. Będzie ściśle współpracował z dyrektorami zarządzającymi w poszczególnych krajach oraz ich zespołami operacyjnymi, aby tworzyć środowisko do osiągania doskonałości, ciągłego doskonalenia i rozwijania talentów w całym GXO oraz będzie odpowiedzialny za wdrażanie agendy technologicznej.
– Jestem dumny, że mogę dołączyć do zespołu GXO i objąć to ważne kierownicze stanowisko. Naszym celem jest osiąganie doskonałości operacyjnej, udoskonalenie naszych procesów, systemów i rozwijanie pracowników we wszystkich wymiarach naszej działalności takich jak: zdrowie i bezpieczeństwo, zasoby ludzkie i przywództwo, produktywność, innowacyjność i tworzenie wartości dla klientów. Stworzymy kompleksowe ramy oparte na standaryzacji, wdrażaniu najlepszych praktyk, ciągłym doskonaleniu i dążeniu do doskonałości, aby rozwijać biznes i wspierać realizację naszych celów biznesowych – powiedział Rafał Tarasewicz.
Rafał Tarasewicz ma ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu logistyką i łańcuchami dostaw w międzynarodowym środowisku biznesowym. Zanim dołączył do GXO, zarządzał działem doskonałości operacyjnej w DB Schenkerze na Europę, gdzie był współautorem globalnego programu doskonałości operacyjnej i odpowiadał za jego rozwój w ponad 300 centrach logistycznych obsługujących 4000 klientów w 31 krajach Europy. Wcześniej kierował operacjami CFS (Container Freight Station) w Vanguard Logistics w Europie, obu Amerykach, Afryce i regionie Azji i Pacyfiku. Jego książka „Jak mierzyć efektywność łańcuchów dostaw” została nominowana do prestiżowego konkursu ECONOMICUS 2015 jako jedna z 10 najlepszych książek o tematyce ekonomicznej w Polsce.