W odpowiedzi na rosnącą popularność usług kurierskich, Shell rozszerza możliwość nadawania i odbioru paczek o usługę DPD Pickup na wszystkich stacjach. Wdrożenie kolejnego kuriera koordynuje Pointpack S.A., partner techniczny, odpowiedzialny za nawiązywanie współpracy z sieciami handlowymi oraz kurierskimi.
– Odpowiadając na potrzeby klientów, rozwijamy usługi kurierskie dostępne na naszych stacjach i rozpoczynamy współpracę z kolejnym operatorem: DPD Polska. Cieszę się, że dzięki temu partnerstwu nowa usługa będzie dostępna w ponad 360 obiektach Shella – mówi Monika Kielak-Łokietek, dyrektorka stacji paliw i rozwoju sieci detalicznej w Shellu Polska.
DPD Pickup stale poszerza swoją ofertę o nowe punkty nadań i odbiorów. Teraz mogą nadać oraz odebrać przesyłkę nie tylko podczas dokonywania zakupów, ale również tankowania samochodu
– Konsumenci, którzy coraz częściej chcą samodzielnie odbierać lub nadawać przesyłki poza adresem domowym czy biurowym, mogą skorzystać z usług kurierskich DPD na większości stacji paliwowych Shell. Nasza sieć nadań i odbiorów DPD Pickup liczy już ponad 10 000 placówek i obejmuje oddziały miejskie, punkty partnerskie, automaty paczkowe i wybrane sieci handlowe – mówi Łukasz Zembowicz, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w DPD Polska.
Działania wdrożeniowo-operacyjne koordynuje spółka Pointpack, która buduje rozwiązania informatyczne, integruje sieci handlowe i firmy kurierskie, a także umożliwia kooperantom tworzenie dodatkowych usług, zwiększanie zysku oraz pozyskiwanie nowych klientów. W 2022 roku Pointpack przekroczył liczbę 55 mln obsługiwanych przesyłek w ponad 16 tys. punktów w całej Polsce.