DPD z ofertą wysyłek do Wielkiej Brytanii dla klientów biznesowych

C

02-09-2024

Eksport towarów z Polski, mimo licznych zawirowań ostatnich lat, jest odporny na wstrząsy. Jednak w związku z opuszczeniem przez Wielką Brytanię Unii Europejskiej nastąpiła komplikacja procesów i zwiększenie wymogów formalnych, które należy spełnić w przypadku transgranicznego przepływu towarów. W odpowiedzi na to DPD Polska uruchomiła ofertę wysyłek zbiorczych do Wielkiej Brytanii.

Opuszczenie przez Wielką Brytanię unii celnej i związana z tym zwiększona złożoność procesów odprawy towarów powoduje, że wiele firm, szczególnie z sektora e-commerce, poszukuje sposobu na skuteczną realizację dostaw „na Wyspy”. Razem z naszymi ekspertami od rynku brytyjskiego, mamy na to rozwiązanie – przekonuje Marcin Jeżółkowski, dyrektor ds. Kluczowych Klientów i Sprzedaży Międzynarodowej w DPD Polska.

Rozwiązanie DPD Polska oferuje usługę przesyłek zbiorczych do Wielkiej Brytanii. Oferta DPD skierowana jest do firm, które chcą wysyłać przesyłki na jednej skonsolidowanej fakturze do wielu odbiorców końcowych, potrzebują komunikatu IE599 dla wysłanych przesyłek oraz oczekują wysokiego standardu realizacji i przewidywalnego czasu doręczenia przesyłek do adresatów.

Wymagania dla firm

PROMOCJA

PROMOCJA

Firmy chcące skorzystać z oferty DPD Polska, powinny spełniać następujące warunki;
– posiadanie importera lub oddziału w Wielkiej Brytanii, albo przynajmniej nr EORI GB i brytyjskiego nr VAT,
– posiadanie po stronie brytyjskiej numeru konta odroczenia (deferment account) lub pozwolenie na PVA (odroczenie rozliczenia VAT),
– oferowanie rozliczenia zgodne z regułą DAP,
– posiadanie adresu zwrotnego przesyłek zlokalizowany w Wielkiej Brytanii,
– możliwość przygotowania faktury i specyfikacji (pliku awizacyjnego) zgodnego ze standardem DPD Polska.

Do dyspozycji naszych klientów są doradcy posiadający doświadczenie w eksporcie na rynek brytyjski, tak aby wypracować uszyte na miarę i efektywne rozwiązanie dla konkretnej potrzeby – dodaje Jeżółkowski. Z zasięgu usługi wyłączone są Irlandia Północna, Wyspa Man, Jersey oraz Guernsey.

Niezawodnie na rzecz klientów

DPD Polska ma świadomość, jak ważne są niezawodne dostawy międzynarodowe dla klientów biznesowych. Pozwalają one zwiększać ich konkurencyjność w myśl hasła Stay Ahead. Dzięki połączeniu lokalnego doświadczenia z międzynarodową siecią Geopost, klienci firmy mogą realizować dostawy do 34 krajów na świecie. W ofercie znajdują się wygodne nadania z adresu na adres ale również nadania z adresu do punktu lub automatu paczkowego, by przedsiębiorstwa mogły wygodnie łączyć się zarówno między sobą, jak również z konsumentami, tak jak tego oczekują.

PROMOCJA

PROMOCJA

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C