Handel internetowy potrzebuje przewidywalności

C

14-02-2023

DPDgroup umożliwia klientom biznesowym szybsze i konkurencyjne doręczenia z precyzyjnie określonym terminem dostawy.

DPDgroup kieruje usługi m.in. do firm e-handlowych z branży odzieżowej, zdrowia i urody, sportu amatorskiego, spożywczej, nowych technologii, które prowadzą działalność na zagranicznych rynkach. Udoskonalenie międzynarodowej oferty DPD Classic dla klientów biznesowych i indywidualnych w Europie ma na celu zapewnienie wyższej jakości obsługi.

DPDgroup wspiera e-handel w regionie, zgodnie z możliwościami rynkowymi, które obejmują m.in: zoptymalizowane harmonogramy w sieci połączeń drogowych w Europie, kluczowe wskaźniki, takie jak dokładne czasy realizacji uzyskiwane za pomocą internetowego kalkulatora czasu przejazdu, zespół 120 000 ekspertów ds. doręczeń zapewniających jak najlepsze międzynarodowe doświadczenia handlowe i doręczenia „wolne od emisji gazów cieplarnianych”.

– Poza szybkim doręczeniem w rozsądnej cenie oferujemy szersze portfolio usług międzynarodowych dzięki dobrze zorganizowanej i nasyconej sieci połączeń drogowych oraz eksperckiej analityce procesów logistycznych. Oferta jest elastyczna i dostosowana do potrzeb klientów- mówi Eric Dietz; dyrektor operacyjny Europe DPDgroup.

DPD Classic zapewnia przewidywalność, czyli zdefiniowany co do dnia czas doręczenia przesyłki międzynarodowej w Europie, łatwość zmiany sposobu doręczenia, w tym przekierowanie do jednego z 70 000 punktów odbioru, śledzenie całej trasy i śledzenie podróży przesyłki na żywo oraz dostępność: usługa funkcjonuje w Belgii, Francji, Holandii, Hiszpanii, Luksemburgu, Niemczech, Polsce, Włoszech oraz Irlandii i Wielkiej Brytanii. Seic wkrótce obejmie kolejne kraje europejskie.

 

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C