Nowa kampania DPD Polska

C

30-08-2022

DPD Polska wystartowała z ogólnopolską kampanią pod hasłem: „W DPD to Ty decydujesz, jak doręczymy Twoją paczkę”.

Zgodnie z tym hasłem to konsument decyduje o tym, gdzie, kiedy i jak odbierze swoją przesyłkę. Rolą firmy kurierskiej jest znaleźć odpowiedź na te oczekiwania. Wyboru opcji doręczenia można dokonać zarówno w momencie zakupów w sklepie internetowym, jak i później, gdy okaże się, że kurier nie zastanie odbiorcy w domu.

– Wykorzystując dostępne kanały komunikacji chcemy dotrzeć do obecnych i potencjalnych odbiorców. Prym wiedzie dostawa kurierska pod wskazany adres, jednak rośnie popularność odbiorów „w punkcie”, które konsolidując przesyłki w jednym miejscu zmniejszają ruch samochodów kurierskich w miastach. Samodzielny odbiór przesyłki przy okazji spaceru, zakupów w sklepie za rogiem czy w drodze z pracy jest postrzegany przez konsumentów jako przyjazny dla środowiska. Rozumiemy, że konsumenci prowadzą aktywny tryb życia, są bardziej mobilni i ich plany mogą się zmieniać. Liczymy, że kampania pokaże odbiorcom jak łatwo jest wybrać spośród trzech opcji: kurier, punkt DPD Pickup czy automat paczkowy DPD Pickup Station – mówi Łukasz Zembowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu w DPD Polska.

Kampania rozpoczęła się 29 sierpnia w mediach cyfrowych i potrwa do 30 września.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C