Zgodnie z tym hasłem to konsument decyduje o tym, gdzie, kiedy i jak odbierze swoją przesyłkę. Rolą firmy kurierskiej jest znaleźć odpowiedź na te oczekiwania. Wyboru opcji doręczenia można dokonać zarówno w momencie zakupów w sklepie internetowym, jak i później, gdy okaże się, że kurier nie zastanie odbiorcy w domu.
– Wykorzystując dostępne kanały komunikacji chcemy dotrzeć do obecnych i potencjalnych odbiorców. Prym wiedzie dostawa kurierska pod wskazany adres, jednak rośnie popularność odbiorów „w punkcie”, które konsolidując przesyłki w jednym miejscu zmniejszają ruch samochodów kurierskich w miastach. Samodzielny odbiór przesyłki przy okazji spaceru, zakupów w sklepie za rogiem czy w drodze z pracy jest postrzegany przez konsumentów jako przyjazny dla środowiska. Rozumiemy, że konsumenci prowadzą aktywny tryb życia, są bardziej mobilni i ich plany mogą się zmieniać. Liczymy, że kampania pokaże odbiorcom jak łatwo jest wybrać spośród trzech opcji: kurier, punkt DPD Pickup czy automat paczkowy DPD Pickup Station – mówi Łukasz Zembowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu w DPD Polska.
Kampania rozpoczęła się 29 sierpnia w mediach cyfrowych i potrwa do 30 września.