PaczKING – nowa odsłona platformy DHL Parcel

C

16-03-2021

Od 10 marca klienci indywidualni DHL Parcel mogą nadawać swoje przesyłki przez PaczKING.pl – portal do wygodnego nadawania paczek krajowych.

PaczKING jest odpowiedzią na oczekiwania klientów, którzy chcą wysyłać swoje paczki szybko, łatwo i wygodnie. Korzystanie z serwisu jest proste i intuicyjne. Zlecenie nadania można wypełnić na dowolnym urządzeniu: telefonie, tablecie czy komputerze. Rozwiązaniem, które na pewno spotka się ze szczególnie pozytywnym odbiorem konsumentów, jest możliwość nadania przesyłki u kuriera, bez konieczności drukowania etykiety.

– PaczKING to cała paleta możliwości. Zarówno jeżeli chodzi o rodzaje przesyłek, jak i sposób, w który paczka trafia do nas, do dalszego procesowania. Można wysłać paczkę krajową, do krajów Unii Europejskiej oraz Wielkiej Brytanii. Można skorzystać z opcji odbioru paczki przez kuriera, nie ruszając się z domu, a można też podrzucić ją do jednego z ponad 10 tys. Punktów Obsługi Paczek DHL POP, przy okazji robienia codziennych zakupów czy tankowania samochodu. Przez PaczKING.pl można wysłać i ważne dokumenty, i przedmioty o większych wymiarach. Reasumując, PaczKING to rozwiązanie skrojone na miarę indywidualnych potrzeb każdego klienta – podkreśla Anna Jędryka, menedżer działu marketingu konsumenckiego i sprzedaży detalicznej DHL Parcel.

Reklama PaczKING-u wykorzystuje poczet sześciu współczesnych królów-nadawców, którzy reprezentują różne typy i potrzeby konsumentów. Przekaz komunikacyjny zamyka się w zdaniu: Niezależnie od tego w jaki sposób i z jakiego powodu wysyłasz paczkę, otrzymasz od DHL Parcel królewską ofertę i obsługę. Kreacje stanowią połączenie grafik z prawdziwymi postaciami, a wszystko to w charakterystycznej DHLowej żółto-czerwonej kolorystyce.

 

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C