Prestiżowe zestawienie jest publikowane raz w roku. SwipBox znalazł się w gronie 30% firm wyróżnionych po raz drugi z rzędu. Producent automatów paczkowych po raz kolejny trafił w aktualne trendy, właściwie diagnozując zachowania oraz potrzeby użytkowników. Wskaźnik wzrostu wymagał od przedsiębiorstw minimalnej średniej stopy wzrostu na poziomie 36,2% w okresie 2018-2021.
– Jesteśmy niezwykle dumni z ponownej obecności na liście 1000 Financial Times. Obecnie, nasze zewnętrzne automaty SwipBox Infinity obejmują swoim zasięgiem dziesięć krajów. Z ekscytacją patrzymy na 2023 rok, planując rozwój oraz ekspansję na kolejnych rynkach. Nie mam wątpliwości, że kluczem do naszego ciągłego wzrostu jest koncentracja na innowacjach i ścisła współpraca z kluczowymi interesariuszami – powiedział Kasper Cort, główny dyrektor kreatywny SwipBox.
Automaty paczkowe z linii Infinity były odpowiedzią na pandemię. Wzniosły one łatwość obsługi oraz wygodę na jeszcze wyższy poziom. Dzięki temu, że urządzenie jest w pełni obsługiwane przez aplikację, łącząc się przez Bluetooth, a nie sieć Wi-Fi, nie wymaga użycia ekranu, a co za tym idzie, również okablowania. Modułowe automaty są bardzo łatwe w instalacji, można umieścić je w dowolnym miejscu, jednocześnie oferują dostęp w cyklu 24/7.
Zakupy online wprost przełożyły się na rozwój usług kurierskich, których beneficjentem okazały się również automaty paczkowe ze względu na wygodny sposób odbioru przesyłek.