Wśród ankietowanych znaleźli się przedstawiciele polskiego biznesu. Przedsiębiorcy przyznali firmie pierwsze miejsce na podium w kategorii „Usługi logistyczne”. To wyróżnienie przyznano Raben po raz czwarty.
W 2021 roku Grupa Raben świętuję swoją 90 rocznicę. Firma posiada dziś ponad 150 oddziałów w 13 krajach Europy, łącznie dysponuje około 1 200 000 mkw. powierzchni magazynowych, zatrudnia 10 000 pracowników i każdego dnia na drogi wysyła ponad 8500 ciężarówek. Zaczęło się jednak bardzo niepozornie, od małej, holenderskiej firmy rodzinnej. Obecnie nadal ważne są dla niej wartości charakterystyczne dla familijnych organizacji, co pozytywnie wpływa na zaangażowanie pracowników i relacje z klientami.
– Firma rodzinna ma przewagę nad innymi przedsiębiorstwami, ponieważ klientów i pracowników traktuje jak członków rodziny. Dlatego oferujemy logistykę „z ludzką twarzą”. Partnerstwo i lojalność wpisują się w ten styl współpracy. Mamy wielu długoterminowych klientów. Ich biznes na przestrzeni lat się zmienia i my dostosowujemy się do nich – mówi Ewald Raben, dyrektor generalny Grupy Raben.
Tytuł Marka Godna Zaufania 2021 przypadł Grupie Raben już po raz czwarty. W tej edycji na Grupę Raben oddano niemal 21% głosów w kategorii „Usługi logistyczne”, co oznacza, że firma w rankingu zostawiła daleko w tyle konkurencję. Podczas gali on-line 29 kwietnia 2021 r. nagrodę odebrał Krzysztof Hajduk, dyrektor sprzedaży, Raben Logistics Polska.
– Kolejny tytuł Marka Godna Zaufania to dla nas wielki zaszczyt. Tym bardziej, że otrzymujemy go w roku jubileuszy: 90 lat istnienia Raben w Europie i 30 działalności w Polsce. Dziękuje wszystkim, którzy przyczynili się do tego sukcesu: naszym klientom i partnerom za zaufanie jakim nas obdarzają, a także naszym pracownikom – powiedział Krzysztof Hajduk
Badanie w ramach Marka Godna Zaufania 2021 już po raz szósty zostało przeprowadzone przez wydawcę miesięcznika „My Company Polska”. Za realizację i opracowanie odpowiadał instytut badawczy Kantar Polska S.A. Najważniejszym celem badania jest poznanie opinii przedsiębiorców na temat najlepszych marek, produktów i usług skierowanych do biznesu oraz poznanie tych, którym najbardziej ufają. Marki wymieniane były spontanicznie. W każdej z 25 kategorii można było wskazać tylko jedną markę. Ankieta została wysłana do 22 000 przedsiębiorców. Finalnie w badaniu wzięło udział 1221 przedsiębiorców, którzy łącznie wymienili ponad 300 znanych sobie i cenionych marek.