Wraz z początkiem 2014 roku, sieć partnerskich Punktów Obsługi Przesyłek Siódemki, tzw. Service Pointów, została poszerzona o oddziały i przedstawicielstwa Siódemki oraz sklepy grupy HDS Polska.
Paczki można nadawać we wszystkich placówkach InMedio, Relay, InMedio Cafe, 1-Minute, Hubiz i Discover. Oznacza to, że od stycznia 2014 sieć Siódemki tworzy już 1700 punktów w całej Polsce.
– Dotychczasowa współpraca z Siódemką pozwala nam na dotarcie do większej liczby klientów. Nasze salony prasowe poszerzyły zakres usług, dzięki czemu docieramy ze standardową ofertą naszego sklepu do klienta, który przyszedł nadać paczkę. Z drugiej strony ? jako duża sieć sklepów – dajemy możliwość znacznego rozwoju projektowi Service Point Siódemki ? podsumowuje Artur Kurzynoga z HDS Polska. Service Pointy działają w 600 punktach HDS Polska -dodaje.
Oprócz rozszerzenia współpracy z grupą HDS, Siódemka udostępniła service pointowe usługi także we wszystkich 40 oddziałach firmy.
– Oferta usług w Oddziałach jest szersza niż w Service Pointach, bowiem obejmuje nie tylko usługi dostępne w Punktach Obsługi Przesyłek, ale także pozostałe usługi kurierskie z naszej oferty ? mówi Roman Jobda, Kierownik Działu Obsługi Service Point, Siódemka. Od ponad dwóch lat konsekwentnie rozwijamy nasz projekt, a współpraca z sieciami to jeden z jego elementów. Zależy nam jednak także na współpracy z drobnymi przedsiębiorcami, chcącymi poszerzyć ofertę swoich punktów handlowych o realizację wysyłek paczek Siódemki.
Dlatego Siódemka w dalszym ciągu będzie udzielała franczyzy przedsiębiorcom, chcącym założyć punkt nadań paczek w ramach swojej działalności gospodarczej.