Siódemka cały czas rozwija sieć partnerskich punktów przyjęć przesyłek Service Point : na terenie całej Polski powstało już blisko 500 placówek, w których można szybko i sprawnie wysłać paczkę w dowolne miejsce w kraju. Powiększaniu sieci sprzyja duże zainteresowanie przedsiębiorców nawiązaniem partnerstwa handlowego z Siódemką oraz duże powodzenie tego typu usług wśród klientów.
W ramach rozwoju oferty dla Klientów indywidualnych Siódemka S.A. podjęła współpracę z właścicielem sieci salonów prasowych Inmedio i Relay, spółką HDS Polska oraz firmą PRINTMANIA.
Partnerami Siódemki są również mniejsze placówki handlowe i usługowe, które mieszczą się w pobliżu często uczęszczanych miejsc, takich jak na przykład galerie handlowe, dworce komunikacji miejskiej, biurowce czy główne ulice w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców. Łącznie funkcjonuje już 500 punktów Service Point.
– Cały proces nadania przesyłki zajmuje dosłownie chwilę. Wystarczy przyjść do punktu Siódemka Service Point z przedmiotem, który chcemy wysłać, zapakować go na miejscu, a następnie wypełnić list przewozowy i nadać przesyłkę.? mówi Roman Jobda, kierownik działu Service Point.
Usługa proponowana przez Siódemkę to najbogatsza tego typu oferta dla klientów w Polsce, obejmująca w cenie standardowej paczki szereg dodatkowych świadczeń. Korzyściami skorzystania z tej usługi są między innymi: ubezpieczenie przesyłki do 5 tys. złotych, wygodne opakowanie firmowe, możliwość skorzystania z informacji telefonicznej, całodobowe monitorowanie przesyłki za pośrednictwem strony internetowej www.siodemka.com, a także powiadomienia o statusie paczki za pomocą wiadomości sms/e-mail. Zlecenia przyjęte w Service Pointach są realizowane już na drugi dzień roboczy. Klienci mogą przesyłać dokumenty oraz paczki w przedziale wagowym od 1 kg do 30 kg o wymiarach umożliwiających umieszczenie przedmiotu w dostępnych opakowaniach firmowych.
Service Pointy Siódemki niosą wiele zalet nie tylko dla korzystających z nich klientów, ale również dla samych przedsiębiorców, którym zależy na stworzeniu kompleksowej oferty i podniesieniu własnej konkurencyjności.