Aplikacja do zarządzania przepływem pracy – MISSION PLANNER

C

19-09-2018

Astrata Europe przedstawia Mission Planner – nowe rozwiązanie do zarządzania przepływem pracy (workflow). Aplikacja działa niezależnie od jakichkolwiek urządzeń zainstalowanych w pojazdach. Mission Planner wprowadza zorganizowaną strukturę do zarządzania zleceniami i ich realizacją na wszystkich etapach. Rozwiązanie dostarcza wszystkie wymagane informacje, w pożądanej przez klienta formie i kolejności, dopasowując się do jego potrzeb.

Astrata Europe przedstawia Mission Planner – nowe rozwiązanie do zarządzania przepływem pracy (workflow). Aplikacja działa niezależnie od jakichkolwiek urządzeń zainstalowanych w pojazdach. Mission Planner wprowadza zorganizowaną strukturę do zarządzania zleceniami i ich realizacją na wszystkich etapach. Rozwiązanie dostarcza wszystkie wymagane informacje, w pożądanej przez klienta formie i kolejności, dopasowując się do jego potrzeb.

W środowisku transportowo-logistycznym, korzystanie z kilku różnych systemów równocześnie jest częstym rozwiązaniem. Może to jednak prowadzić do pomyłek i błędów interpretacyjnych. Mission Planner dba o to, aby wszystkie pożądane informacje znalazły się w jednym zestawieniu. Działając niezależnie od zewnętrznych urządzeń czy systemów, aplikacja integruje i przetwarza dane mogące pochodzić z wielu różnych źródeł (włączając w to rozwiązania konkurencyjnych oferentów oraz różnorodne pliki). Użytkownicy w biurze oraz w trasie (kierowcy) korzystają z jednego czytelnego zestawienia, przedstawiającego aktualny etap realizacji zlecenia, z podziałem na poszczególne zadania do wykonania. Jeden przepływ pracy (workflow), uporządkowany według wymagań klienta.

„Mission Planner oferuje większą elastyczność w zakresie przetwarzania informacji. To innowacyjne rozwiązanie wychodzi naprzeciw potrzebom aktywnych uczestników łańcucha dostaw, podążając wraz z nimi w kierunku cyfryzacji rozwiązań”, mówi Jacek Herosimczyk, Account Manager Poland w Astrata Europe BV.

Aplikacja oferuje możliwość pełnej adaptacji systemu do potrzeb klienta, odzwierciedlając w efekcie całokształt procesów operacyjnych i płynność pracy, która najbardziej pasuje do jego organizacji. To klient definiuje wszystkie etapy pracy, ich kolejność, pytania kontrolne, formularze raportowe oraz zależności między poszczególnymi etapami realizowanych zadań. Podejście kontekstowe pozwala aplikacji na dynamiczne dopasowywanie kolejnych kroków zależnie od informacji wprowadzonych do aplikacji (raportowanych na bieżąco) przez użytkownika mobilnego (kierowcę).

„To właśnie klient wie najlepiej, jaka struktura pracy sprawdza się w przypadku jego firmy. Dlatego też, w ramach aplikacji Mission Planner, nie narzucamy własnego porządku workflow. Dopasowujemy nasze rozwiązanie do indywidualnie zdefiniowanych procesów operacyjnych klienta, oferując mu narzędzie całkowicie odpowiadające jego potrzebom”, mówi Jacek Herosimczyk, Account Manager Poland w Astrata Europe BV.

Prezentacja Mission Planner na żywo podczas tegorocznych targów IAA Commercial Vehicles w Hanowerze w dniach 20-27 września: hala 25, stanowisko B44.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C