Apreo Logistics dzieli się z przewoźnikami swoim informatycznym know-how

C

04-10-2010

  Operator logistyczny Apreo Logistics SA w ramach udoskonalania swojej oferty i podnoszenia standardów obsługi Klienta wzmacnia współpracę z przewoźnikami, oferując atrakcyjne e-narzędzie. System SWIP to rozwiązanie pozwalające na zarządzanie zleceniami transportowymi i monitorowanie efektywności pracy floty.   Autorski program SWIP (System Wspomagania i Planowania Pojazdów) to system zawierający także moduły w pełni elektronicznego obiegu dokumentów (ESOD) i CRM oraz funkcjonalność integrującą zarządzanie procesami operacyjnymi z systemem f-k. - Budujemy platformę do skutecznej, dwustronnej komunikacji. Jeśli w naszej branży coś ma rzeczywisty wpływ na sukces a zależy tylko od nas, a nie od globalnych zjawisk, to właśnie doskonałość w działaniu, dla której podstawą jest zarządzanie informacją -  mówi Piotr Pawłowski, Dyrektor ds. Floty w Apreo Logistics. W celu usprawnienia procesu regulowania zobowiązań firma Apreo Logistics uruchomiła również, skierowany do przewoźników, program szybkich płatności. Dzięki niemu wierzytelności mogą być regulowane nawet w ciągu 3 dni. Operator kontynuuje zacieśnianie współpracy z aktualnymi podwykonawcami oraz nawiązywanie relacji z nowymi. Firmom, które zdecydują się na podpisanie umowy o współpracy z Apreo Logistics gwarantuje skrócony termin płatności w zakresie od 21 do 30 dni. Efektywny termin płatności zależny jest od długości współpracy, ilości zaangażowanych środków transportu i jakości świadczonych usług przez podwykonawcę. Oprócz narzędzi technologicznych i atrakcyjnego systemu terminowych rozliczeń Apreo Logistics oferuje  firmom - partnerom atrakcyjne pakiety dodatkowe, takie jak możliwość zakupu urządzeń telematycznych na preferencyjnych warunkach czy współfinansowania wymiany plandeki. Proponując swoim kontrahentom współpracę opartą o stałe kontrakty, operator daje jednocześnie gwarancję dla instytucji finansujących zakup taboru. - Chcemy być dla naszych Klientów firmą świadczącą wysoką jakość usług, dlatego współpracując z naszymi partnerami biznesowymi stawiamy na solidność, wiarygodność i zaufanie. Składając atrakcyjną ofertę naszym przewoźnikom, wiemy, że jej jakość ostatecznie doceni Klient, dla którego codziennie się rozwijamy - mówi Arkadiusz Glinka, Prezes Zarządu Apreo Logistics.

 

Operator logistyczny Apreo Logistics SA w ramach udoskonalania swojej oferty i podnoszenia standardów obsługi Klienta wzmacnia współpracę z przewoźnikami, oferując atrakcyjne e-narzędzie. System SWIP to rozwiązanie pozwalające na zarządzanie zleceniami transportowymi i monitorowanie efektywności pracy floty.


 

Autorski program SWIP (System Wspomagania i Planowania Pojazdów) to system zawierający także moduły w pełni elektronicznego obiegu dokumentów (ESOD) i CRM oraz funkcjonalność integrującą zarządzanie procesami operacyjnymi z systemem f-k.


– Budujemy platformę do skutecznej, dwustronnej komunikacji. Jeśli w naszej branży coś ma rzeczywisty wpływ na sukces a zależy tylko od nas, a nie od globalnych zjawisk, to właśnie doskonałość w działaniu, dla której podstawą jest zarządzanie informacją –  mówi Piotr Pawłowski, Dyrektor ds. Floty w Apreo Logistics.


W celu usprawnienia procesu regulowania zobowiązań firma Apreo Logistics uruchomiła również, skierowany do przewoźników, program szybkich płatności. Dzięki niemu wierzytelności mogą być regulowane nawet w ciągu 3 dni.


Operator kontynuuje zacieśnianie współpracy z aktualnymi podwykonawcami oraz nawiązywanie relacji z nowymi. Firmom, które zdecydują się na podpisanie umowy o współpracy z Apreo Logistics gwarantuje skrócony termin płatności w zakresie od 21 do 30 dni. Efektywny termin płatności zależny jest od długości współpracy, ilości zaangażowanych środków transportu i jakości świadczonych usług przez podwykonawcę.


Oprócz narzędzi technologicznych i atrakcyjnego systemu terminowych rozliczeń Apreo Logistics oferuje  firmom – partnerom atrakcyjne pakiety dodatkowe, takie jak możliwość zakupu urządzeń telematycznych na preferencyjnych warunkach czy współfinansowania wymiany plandeki. Proponując swoim kontrahentom współpracę opartą o stałe kontrakty, operator daje jednocześnie gwarancję dla instytucji finansujących zakup taboru.


Chcemy być dla naszych Klientów firmą świadczącą wysoką jakość usług, dlatego współpracując z naszymi partnerami biznesowymi stawiamy na solidność, wiarygodność i zaufanie. Składając atrakcyjną ofertę naszym przewoźnikom, wiemy, że jej jakość ostatecznie doceni Klient, dla którego codziennie się rozwijamy – mówi Arkadiusz Glinka, Prezes Zarządu Apreo Logistics.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C