Firma arvato Polska podpisała kontrakt na obsługę logistyczną grupy 4Kraft. W ramach umowy, arvato realizuje kompleksową logistykę obu kanałów sprzedaży spółki ? e-commerce oraz B2B.
4Kraft jest międzynarodową firmą, funkcjonującą zarówno na rynku polskim, jak i zagranicą. Spółka posiada własne marki, które oferują produkty w wielu kategoriach, takich jak, m.in. artykuły dziecięce, meble, sport i turystyka czy elektronarzędzia. Każdy z tych brandów posiada swój sklep internetowy, ponadto, są one skupione w ramach jednego portalu e-commerce ? tanio.net.
W ramach współpracy, arvato obsługuje logistykę spółki 4Kraft zarówno w kanale sprzedaży internetowej, jak i retail (B2B). Obsługa arvato obejmuje realizację takich procesów, jak przyjęcie towarów, magazynowanie oraz obsługę zwrotów. W ramach organizacji wysyłki, arvato wykonuje kompletację, pakowanie i nadanie gotowych paczek.
– Co więcej, na życzenie klienta wykonujemy wszystkie akcje specjalne i usługi dodatkowe, takie jak tworzenie zestawów sprzedażowych, wysyłkę gotowychstandów marketingowo ? wystawienniczych czy realizację zleceń pod kątem wymogów danej sieci handlowej ? mówi Przemysław Klich, Dyrektor Sprzedaży w Obszarze Media, E-commerce, Programy Lojalnościowe.
W zakresie obsługi zwrotów, arvato przeprowadza ocenę jakości produktów oraz weryfikację kompletności zwracanych produktów.
Ze względu na partnerskie podejście obu firm współpraca opiera się na elastycznym systemie rozliczania zleceń. Pełna obsługa spółki 4Kraft przez arvato rozpoczęła się 1 marca bieżącego roku.