Eksperci holdingu AsstrA-Associated Traffic AG wzięli udział w dorocznej konferencji Aerospace Logistics Group, która odbyła się w listopadzie br. roku w Lizbonie. Aerospace Logistics Group (ALG) to organizacja specjalizująca się w świadczeniu usług transportowo-logistycznych dla branży lotniczej i kosmicznej.
Stowarzyszenie ALG zostało utworzone w styczniu 2007 roku przez grupę spedytorów międzynarodowych i obecnie stanowi asocjację profesjonalistów w dziedzinie transportu części zamiennych na potrzeby lotnictwa cywilnego i przemysłu kosmicznego. W tym roku w wydarzeniu wzięły udział 43 firmy. Program konferencji logistycznej tradycyjnie był bardzo rozbudowany. Oprócz standardowych krótkich spotkań face-2-to-face, uczestnicy ALG zostali zapoznani z wynikami dziesięcioletniej działalności organizacji oraz z planami rozwoju.
Pomimo przypadającego na bieżący rok jubileuszu stowarzyszenia, szczególną uwagę poświęcono innemu ważnemu wydarzeniu. Globalny Instytut Logistyki wytypował organizację ALG jako zwycięzcę w nominacji „Best in class”. Tytuł przyznano po dokonaniu dogłębnej analizy analogicznych organizacji obecnych na rynku logistycznym. Holding AsstrA, członek sieci Aerospace Logistics Group, zgadza się z wysoką oceną specjalistów. Członkostwo w danej asocjacji pozwala firmie AsstrA na świadczenie swoim klientom usług na najwyższym poziomie właśnie w tym segmencie biznesu, w którym terminowa dostawa jest szczególnie istotna.
Swoimi wrażeniami z konferencji dzieli się Kierownik Działu Transportu Lotniczego AsstrA, Anton Sejchasov: Udział AsstrA w tego typu konferencjach zdecydowanie sprzyja zarówno rozwojowi poszczególnych produktów, jak i rozwojowi całościowej działalności przedsiębiorstwa. Nigdy nie wiemy, w jakiej dziedzinie możemy być przydatni naszemu partnerowi ze stowarzyszenia. Jak pokazuje praktyka, znacznie łatwiej jest nawiązać konstruktywny dialog z partnerami podczas tego typu konferencji dla branży transportowo-logistycznej. Szczególnie niezastąpioną metodą w takich przypadkach są krótkie dwustronne spotkania.