AsstrA na BreakBulk 2018

C

19-06-2018

W dniach 29-31 maja przedstawiciele z branży transportowo-logistycznej związani z przewozami ładunków masowych i logistyką projektową zgromadzili się w Bremie na światowych targach branżowych. 

W dniach 29-31 maja przedstawiciele z branży transportowo-logistycznej związani z przewozami ładunków masowych i logistyką projektową zgromadzili się w Bremie na światowych targach branżowych. 

Pierwsza edycja BreakBulk Europe odbyła się ponad dziesięć lat temu. Od tego czasu wydarzenie to stało się corocznym centrum spotkań specjalistów z branży logistyki projektowej, w którym AsstrA regularnie bierze udział. „Jeden dzień na BreakBulk 2018 wydawał się jak trzy dni. Przeprowadziliśmy wiele produktywnych rozmów na temat perspektyw biznesowych związanych ze współpracą z naszymi potencjalnymi dostawcami, partnerami i klientami”, komentuje Dmitrij Lagun, Dyrektor Generalny AsstrA.

Wydarzenie to staje się możliwością nawiązania kontaktów i poszerzania horyzontów dla ponad 500 wystawców i blisko 10 000 uczestników. W tym roku targi odbyły się w nowym miejscu, w Bremie.

Giorgi Zaal Khabazashvili, Kierownik Działu Projektów Przemysłowych w AsstrA, zwraca uwagę, że nowy BreakBulk Europe, zreorganizowany i przeniesiony do nowej lokalizacji, okazał się bardziej imponujący niż kiedykolwiek wcześniej. „Nowy obiekt i liczba uczestników bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły. Wróciłem z konferencji z wieloma nowymi pomysłami i możliwościami biznesowymi dla AsstrA. Mieliśmy doskonałe stoisko, dzięki czemu nawiązywanie kontaktów przebiegło bardzo sprawnie”.

Andrej Abramov, Zastępca Kierownika Działu Projektów Przemysłowych w AsstrA, dodaje, że wszystkie spotkania biznesowe, które eksperci z grupy kapitałowej przeprowadzili podczas konferencji, przyniosą w najbliższym czasie zadowalające rezultaty. „Dzięki networkingowej aktywności podczas BreakBulk 2018 spotkaliśmy wielu klientów i dostawców oraz zaczerpnęliśmy nowe pomysły. To pewny sukces”, uśmiecha się Andrej Abramov.

„Jednym z najmilszych doświadczeń podczas BreakBulk 2018 było przyjemne uczucie bycia rozpoznawalnym wśród uczestnikom. Kiedy po raz pierwszy wystawialiśmy się na targach BreakBulk, większość odwiedzających nasze stoisko przychodziła z ciekawości, aby dowiedzieć się, kim jesteśmy i jakie są nasze możliwości. W tym roku zarówno dostawcy, jak i właściciele ładunków podchodzili, by porozmawiać z nami na temat konkretnych kwestii związanych z naszymi wzajemnymi interesami biznesowymi. To mówi samo za siebie”, kontynuuje Andriej Abramow.

Już niebawem amerykańskie i azjatyckie edycje konferencji BreakBulk.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C