AsstrA na Targach TransPoland 2017

C

20-11-2017

W dniach 8-10 listopada bieżącego roku odbyły się V Międzynarodowe Targi Transportu i Logistyki w Warszawie, TransPoland Translogistica. To jedno z największych międzynarodowych wydarzeń w branży TSL w Europie Centralnej i Wschodniej skierowane do profesjonalistów działających w głównych sektorach transportu. Szacuje się, że V targi TransPoland zgromadziły około 6 000 odwiedzających. Jak podkreślają organizatorzy, była to wyjątkowo udana edycja.

W dniach 8-10 listopada bieżącego roku odbyły się V Międzynarodowe Targi Transportu i Logistyki w Warszawie, TransPoland Translogistica. To jedno z największych międzynarodowych wydarzeń w branży TSL w Europie Centralnej i Wschodniej skierowane do profesjonalistów działających w głównych sektorach transportu. Szacuje się, że V targi TransPoland zgromadziły około 6 000 odwiedzających. Jak podkreślają organizatorzy, była to wyjątkowo udana edycja.

Główna tematyka wystawy obejmowała transport intermodalny oraz transport drogowy, kolejowy, morski i lotniczy. Nie pominięto również zagadnień logistyki i spedycji. Na stoiskach można było spotkać, między innymi, firmy działające w oparciu o transport intermodalny, porty i terminale przeładunkowe oraz producentów ciężarowego taboru transportowego. Tak rozbudowane spektrum tematyczne zgromadziło w gmachu EXPO XXI szerokie grono wystawców.


W tym roku również międzynarodowy holding transportowo-logistyczny AsstrA-Associated Traffic AG po raz pierwszy wziął udział w targach TransPoland Translogistica. Jak zauważa Dyrektor Regionalny AsstrA dla regionu UE, Andrzej Iwanow-Kołakowski: AsstrA-Associated Traffic AG po raz pierwszy wzięła udział w TransPoland jako wystawca. Do tej pory odwiedzaliśmy wystawę jedynie w charakterze gościa. Udział w targach wywarł pozytywne wrażenia. To ciekawe, międzynarodowe wydarzenie skierowane do szerokiego grona odbiorców, nie tylko tych z branży. Jesteśmy miło zaskoczeni imponującą liczbą osób, które odwiedziły nasze stoisko. AsstrA przyciągnęła uwagę nie tylko klientów i partnerów, ale także zagranicznych firm zainteresowanych nawiązaniem współpracy. Za sukces z pewnością należy uznać pokaźną liczbę nawiązanych kontaktów oraz wyraźnie zauważalną i odczuwalną rozpoznawalność marki AsstrA w branży. Co do udziału w przyszłych edycjach TransPoland, z pewnością rozważymy taką ewentualność.

AsstrA wzbudziła zainteresowanie nie tylko importerów i eksporterów, ale również producentów i dystrybutorów poszukujących alternatywnych rozwiązań w zakresie technologii i usług transportowych, właścicieli taboru transportowego, a także wielu innych przedstawicieli branży transportowej.  Zgodnie z opinią Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu, Natalii Eremenco: Targi TransPoland należy ocenić jak najbardziej na plus. Było to stosunkowo nieduże spotkanie, co można uznać zarówno za wadę, jak i zaletę TransPoland. Stoisko AsstrA spotkało się z ogromnym zainteresowaniem ze strony przewoźników, klientów, jak i partnerów. Odbyliśmy wiele ciekawych rozmów oraz obiecujących spotkań. Wiele komplementów padało również pod kontem designu stoiska, które precyzyjnie odzwierciedlało styl AsstrA. Na pewno weźmiemy pod uwagę udział w przyszłych edycjach TransPoland.

Na dużą liczbę odbytych spotkań zwraca również uwagę Country Manager AsstrA dla regionu Polski, Mariusz Borkowski: Biorąc pod uwagę liczbę około 170 spotkań z klientami i podwykonawcami, blisko 96 godzin rozmów oraz 100 filiżanek kawy, uważam czas spędzony na targach za bardzo dobrze wykorzystany. Dzięki udziałowi w targach wiemy, że AsstrA na rynku polskim jest marką, na której można polegać. Takie opinie cieszą, ale również obligują do jeszcze bardziej wytężonej pracy. Udział w TransPoland Translogistica był okazją do zaprezentowania AsstrA na arenie Europy Centralnej i Wschodniej oraz do nawiązania nowych kontaktów z przedstawicielami branży TSL. Jak zauważa Key Account Manager, Irina Zhukova: Uczestnictwo AsstrA w TransPoland było swojego rodzaju otwartym zaproszeniem do współpracy skierowanym do klientów, przewoźników i partnerów. To okazja, aby powiedzieć: jesteśmy tu dla was, zapraszamy. Możliwość osobistego spotkania z grupą docelową sprawiła, że już teraz, kilka dni po targach, dostajemy wyraźny feedback od klientów. Jest to również zasługa naszego atrakcyjnego stoiska, które przykuwało wzrok odwiedzających.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C