Audyty jakościowe w DSV Road

C

13-03-2014

Nawet 30 razy w roku ? tak często DSV Road weryfikuje jakość oferowanych przez siebie usług, przeprowadzając audyty systemów zarządzania. Regularna ocena oraz stałe doskonalenie serwisu mają na celu utrzymanie wysokiego standardu w całej strukturze firmy.       DSV Road prowadzi działalność w oparciu o wymagania systemu zarządzania, który podlega stałemu doskonaleniu oraz dostosowywaniu do potrzeb zarówno spółki, jak i klientów.    W celu zapewnienia klientom stałej jakości usług, DSV przeprowadza także audyty u swoich podwykonawców i partnerów, dzięki czemu jest w stanie utrzymać wysoki poziom realizacji całego procesu obsługi logistycznej. Potwierdzają to także pozytywne wyniki audytów, przeprowadzanych przez klientów, w szczególności z branż farmaceutycznej, spożywczej oraz chemicznej oraz wyniki badania satysfakcji klientów. W dorocznej ankiecie podsumowującej zadowolenie z serwisu DSV Road respondenci docenili m.in bezszkodowość, czas realizacji zleceń oraz dobry kontakt z pracowniami. W zakresie współpracy za najmocniejsze strony uznane zostały takie aspekty jak obsługa klienta, jakość kontaktu, elastyczność i terminowość. Równocześnie respondenci najczęściej swoje zadowolenie ze współpracy z DSV Road oceniali na 8 punktów na skali 10-stopniowej.  

dsvroadNawet 30 razy w roku ? tak często DSV Road weryfikuje jakość oferowanych przez siebie usług, przeprowadzając audyty systemów zarządzania. Regularna ocena oraz stałe doskonalenie serwisu mają na celu utrzymanie wysokiego standardu w całej strukturze firmy.

 

 

 

DSV Road prowadzi działalność w oparciu o wymagania systemu zarządzania, który podlega stałemu doskonaleniu oraz dostosowywaniu do potrzeb zarówno spółki, jak i klientów. 

 

W celu zapewnienia klientom stałej jakości usług, DSV przeprowadza także audyty u swoich podwykonawców i partnerów, dzięki czemu jest w stanie utrzymać wysoki poziom realizacji całego procesu obsługi logistycznej. Potwierdzają to także pozytywne wyniki audytów, przeprowadzanych przez klientów, w szczególności z branż farmaceutycznej, spożywczej oraz chemicznej oraz wyniki badania satysfakcji klientów. W dorocznej ankiecie podsumowującej zadowolenie z serwisu DSV Road respondenci docenili m.in bezszkodowość, czas realizacji zleceń oraz dobry kontakt z pracowniami. W zakresie współpracy za najmocniejsze strony uznane zostały takie aspekty jak obsługa klienta, jakość kontaktu, elastyczność i terminowość. Równocześnie respondenci najczęściej swoje zadowolenie ze współpracy z DSV Road oceniali na 8 punktów na skali 10-stopniowej.

 

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C