BZ WBK Leasing nagradza dostawców

C

27-05-2013

  Strategia oparta na ścisłej współpracy z dostawcami to jeden z najefektywniejszych modeli działania firmy leasingowej - wskazują eksperci BZ  WBK Leasing. Dzięki niemu klienci w jednym miejscu mogą wybrać zarówno model samochodu lub maszyny, jak i ofertę finansowania.     Aby rozwijać ten kanał sprzedaży BZ WBK Leasing wprowadza specjalne programy bonusowe dla współpracujących z firmą dostawców. Z badania przeprowadzonego przez Homo Homini na zlecenie BZ WBK Leasing wynika, że przedsiębiorcy najczęściej wybierają ofertę leasingu od dealera samochodowego (45%). - Leasingobiorcy coraz bardziej cenią sobie wygodę i oszczędność czasu. Uproszczone procedury, łatwy dostęp do finansowania oraz możliwość dopełnienia wszelkich formalności w jednym miejscu, znacząco podnoszą atrakcyjność oferty. Mając to na uwadze, konsekwentnie dążymy do rozszerzenia naszej współpracy z dealerami i dostawcami tak, aby oferować nasz leasing jak największej grupie klientów - podkreśla Tomasz Sudaj, dyrektor ds. strategii rynkowej w BZ WBK Leasing. Leasingobiorcy zyskują zatem atrakcyjną ofertę i sprawną, kompleksową obsługę, a dla dealerów ogromną korzyścią jest dostęp do baz klientów firm leasingowych. - BZ WBK Leasing obsługuje aktualnie ponad 40 tysięcy, a cała Grupa BZ WBK blisko 260 tysięcy firm, które częściej niż klienci indywidualni, kupują w Polsce samochody. Przygotowaną wspólnie z dostawcami ofertę zakupu oraz finansowania pojazdów możemy zatem skierować nie tylko do klientów naszych partnerów, ale także do wielotysięcznej grupy klientów BZ WBK o dużym potencjale zakupowym - dodaje Tomasz Sudaj. W ramach strategii rozszerzania i jednocześnie umacniania współpracy z dostawcami, BZ WBK Leasing wdrożył specjalny program bonusowy. - Za zrealizowanie uzgodnionego planu sprzedażowego dostawca otrzyma premię finansową. Zarówno wysokość planu jak i bonus będą ustalane indywidualnie z każdym dostawcą raz na rok - wyjaśnia Adrian Michalak, dyrektor sprzedaży vendorskiej w BZ WBK Leasing. Programy bonusowe skierowane są zarówno do obecnych, jak i nowych dostawców, którzy są zainteresowani współpracą ze spółką. Dealerzy samochodowi oraz dostawcy maszyn i urządzeń to, według ekspertów BZ WBK Leasing, jeden z najważniejszych kanałów sprzedaży usług leasingowych. Potwierdzają to wyniki osiągnięte przez spółkę w pierwszym kwartale br.  

 

wbkleasingStrategia oparta na ścisłej współpracy z dostawcami to jeden z najefektywniejszych modeli działania firmy leasingowej – wskazują eksperci BZ  WBK Leasing. Dzięki niemu klienci w jednym miejscu mogą wybrać zarówno model samochodu lub maszyny, jak i ofertę finansowania.

PROMOCJA

PROMOCJA

 

 


Aby rozwijać ten kanał sprzedaży BZ WBK Leasing wprowadza specjalne programy bonusowe dla współpracujących z firmą dostawców.


Z badania przeprowadzonego przez Homo Homini na zlecenie BZ WBK Leasing wynika, że przedsiębiorcy najczęściej wybierają ofertę leasingu od dealera samochodowego (45%). – Leasingobiorcy coraz bardziej cenią sobie wygodę i oszczędność czasu. Uproszczone procedury, łatwy dostęp do finansowania oraz możliwość dopełnienia wszelkich formalności w jednym miejscu, znacząco podnoszą atrakcyjność oferty. Mając to na uwadze, konsekwentnie dążymy do rozszerzenia naszej współpracy z dealerami i dostawcami tak, aby oferować nasz leasing jak największej grupie klientów – podkreśla Tomasz Sudaj, dyrektor ds. strategii rynkowej w BZ WBK Leasing.


Leasingobiorcy zyskują zatem atrakcyjną ofertę i sprawną, kompleksową obsługę, a dla dealerów ogromną korzyścią jest dostęp do baz klientów firm leasingowych. – BZ WBK Leasing obsługuje aktualnie ponad 40 tysięcy, a cała Grupa BZ WBK blisko 260 tysięcy firm, które częściej niż klienci indywidualni, kupują w Polsce samochody. Przygotowaną wspólnie z dostawcami ofertę zakupu oraz finansowania pojazdów możemy zatem skierować nie tylko do klientów naszych partnerów, ale także do wielotysięcznej grupy klientów BZ WBK o dużym potencjale zakupowym – dodaje Tomasz Sudaj.


W ramach strategii rozszerzania i jednocześnie umacniania współpracy z dostawcami, BZ WBK Leasing wdrożył specjalny program bonusowy. – Za zrealizowanie uzgodnionego planu sprzedażowego dostawca otrzyma premię finansową. Zarówno wysokość planu jak i bonus będą ustalane indywidualnie z każdym dostawcą raz na rok – wyjaśnia Adrian Michalak, dyrektor sprzedaży vendorskiej w BZ WBK Leasing. Programy bonusowe skierowane są zarówno do obecnych, jak i nowych dostawców, którzy są zainteresowani współpracą ze spółką.


Dealerzy samochodowi oraz dostawcy maszyn i urządzeń to, według ekspertów BZ WBK Leasing, jeden z najważniejszych kanałów sprzedaży usług leasingowych. Potwierdzają to wyniki osiągnięte przez spółkę w pierwszym kwartale br.

 

fb_like

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C