CEVA Logistics podpisała długoletni kontrakt na zarządzanie nowym, centrum dystrybucji IKEA w Meksyku. Tym samym CEVA wesprze rozwój pierwszej placówki handlowej szwedzkiej sieci w Ameryce Łacińskiej. Otwarcie nowego magazynu daje też perspektywę rozszerzenia globalnej współpracy pomiędzy obiema firmami.
CEVA Logistics ma odpowiadać za obsługę logistyczną magazynu, z którego zaopatrywany będzie sklep IKEA w Mexico City, pierwsza placówka handlowa tej firmy w Ameryce Łacińskiej. Do zadań zespołu CEVA należeć będzie kompleksowe zarządzanie operacjami logistycznymi przeprowadzanymi w nowym centrum dystrybucji IKEA (CEDIS). W zarządzaniu procesami magazynowymi CEVA wykorzysta własną platformę informatyczną Matrix®.
Partnerstwo pomiędzy CEVA a IKEA Mexico ma promować wzrost gospodarczy regionu oraz przyczyniać się do tworzenia nowych miejsc pracy. Nowy rynek uzupełnia też rozszerzające się portfolio działalności biznesowej CEVA, rozwijanej globalnie z IKEA w ciągu ostatnich pięciu lat.
Dominik Dittrich, wiceprezes CEVA ds. logistyki kontraktowej, Ameryka Północna, podkreśla:
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z podpisania długoterminowego kontraktu z IKEA Mexico. To potwierdza nasz profesjonalizm i ekspercką wiedzę w zakresie logistyki kontraktowej w obsłudze firm z rynku retail. Teraz nasz doświadczony zespół dokłada wszelkich starań, aby wszystko było gotowe na czas przed oficjalnym uruchomieniem magazynu. Cieszymy się, że będziemy mogli wesprzeć zespół IKEA Mexico w realizacji nowego zadania.
Polecamy również: Te rodzaje regałów sprawiają, że magazyn „powiększa się” bez przebudowy