CMA/CGM w “Gdańskim Terminalu Kontenerowym”

C

01-12-2010

   {modal href="/images/stories/gdansk1_big.jpg"}{/modal}Przedsiębiorców Pomorza ucieszy zapewne inauguracja kolejnego regularnego połączenia kontenerowego do Europy Zachodniej. Jeden z największych armatorów - "CMA/CGM" podjął decyzję o uruchomieniu wspólnego z "Team Lines" liniowego serwisu kontenerowego na trasie: Hamburg - Bremerhaven - Gdynia - Gdańsk - Bremerhaven - Hamburg.     Od 8 grudnia do "Gdańskiego Terminalu Kontenerowego" zawijać będzie co środę jeden z trzech obsługujących tę linię statków: mv "Charlotta", mv "Rijnborg" i mv "Thetis". Każdy z nich może jednorazowo załadować ok. 1 700 TEU. Choć różnią się sylwetkami i konstrukcją, zbliżone mają także długość (ok. 170 metrów), szerokość (ok. 24 metrów) i zanurzenie (ok. 7 metrów). Nowy serwis istotnie poszerzy ofertę "GTK" SA. Obok dotychczas obsługiwanych linii "Unifeeder", "Team Lines" i "APL" - stała obecność statków "CMA/CGM" prekursorowi konteneryzacji w gdańskim porcie znacznie ułatwi rywalizację z konkurencją. Pozyskane dotąd zaufanie i utrzymywana dobra marka u 39 znanych w świecie armatorów umożliwia "Gdańskiemu Terminalowi Kontenerowemu" wchodzenie w 13 rok życia bez kompleksów.   Pamiętać trzeba jednak, że służące Terminalowi Nabrzeże Szczecińskie przyjmować może statki o nośności jedynie do 20 000 DWT. Takich ograniczeń nie ma wybudowany w głębokowodnej zewnętrznej części portu "DCT", co łącznie pozwala obsługiwać w Gdańsku 12 linii kontenerowych - zarówno bliskiego, jak i oceanicznego zasięgu. Trzynasta - inaugurowana w "Gdańskim Terminalu Kontenerowym" - umacnia pozycję "GTK" SA na bałtyckim rynku żeglugi kontenerowej i potwierdza potrzebę jego rozwoju.
 

 {modal href=”/images/stories/gdansk1_big.jpg”}{/modal}Przedsiębiorców Pomorza ucieszy zapewne inauguracja kolejnego regularnego połączenia kontenerowego do Europy Zachodniej. Jeden z największych armatorów – “CMA/CGM” podjął decyzję o uruchomieniu wspólnego z “Team Lines” liniowego serwisu kontenerowego na trasie: Hamburg – Bremerhaven – Gdynia – Gdańsk – Bremerhaven – Hamburg.

 
 
Od 8 grudnia do “Gdańskiego Terminalu Kontenerowego” zawijać będzie co środę jeden z trzech obsługujących tę linię statków: mv “Charlotta”, mv “Rijnborg” i mv “Thetis”. Każdy z nich może jednorazowo załadować ok. 1 700 TEU. Choć różnią się sylwetkami i konstrukcją, zbliżone mają także długość (ok. 170 metrów), szerokość (ok. 24 metrów) i zanurzenie (ok. 7 metrów).

Nowy serwis istotnie poszerzy ofertę “GTK” SA. Obok dotychczas obsługiwanych linii “Unifeeder”, “Team Lines” i “APL” – stała obecność statków “CMA/CGM” prekursorowi konteneryzacji w gdańskim porcie znacznie ułatwi rywalizację z konkurencją. Pozyskane dotąd zaufanie i utrzymywana dobra marka u 39 znanych w świecie armatorów umożliwia “Gdańskiemu Terminalowi Kontenerowemu” wchodzenie w 13 rok życia bez kompleksów.

 

PROMOCJA

PROMOCJA

Pamiętać trzeba jednak, że służące Terminalowi Nabrzeże Szczecińskie przyjmować może statki o nośności jedynie do 20 000 DWT. Takich ograniczeń nie ma wybudowany w głębokowodnej zewnętrznej części portu “DCT”, co łącznie pozwala obsługiwać w Gdańsku 12 linii kontenerowych – zarówno bliskiego, jak i oceanicznego zasięgu. Trzynasta – inaugurowana w “Gdańskim Terminalu Kontenerowym” – umacnia pozycję “GTK” SA na bałtyckim rynku żeglugi kontenerowej i potwierdza potrzebę jego rozwoju.

PROMOCJA

PROMOCJA

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C