Firma, działając w myśl rodzinnych wartości i w oparciu o wieloaspektową gospodarność, wyraźnie zaznacza swoją obecność na rynku usług logistycznych. Nowe logo Colian Logistic to zmiany zarówno na poziomie samego logotypu (zapisu słownego), jak i sygnetu. Czcionka została znacznie pogrubiona, a każda z liter delikatnie zaokrąglona. Zapisane w indeksie dolnym słowo „LOGISTIC”, jednoznacznie wskazuje na profil działalności spółki. Dopełnieniem całości jest sygnet w postaci dwóch grotów symbolizujących postęp, ruch i rozwój. Colian Logistic zachowuje dotychczas wykorzystywaną kolorystykę. Sygnet oraz kropka nad literą „i” to elementy o charakterystycznej dla spółki żółtej barwie.
Nowy wizerunek Colian Logistic powstał w wyniku kompleksowo przeprowadzonych zmian w identyfikacji wizualnej Grupy Colian. Rebranding objął spółki Colian, Colian Logistic oraz Colian Developer.
Colian Logistic to operator logistyczny, który specjalizuje się w transporcie drogowym i morskim, magazynowaniu oraz usługach customer service. Obecny jest na rynku od 2009 roku, ma 11 oddziałów w całej Polsce.