Content marketing w branży transportowej

C

25-11-2016

Badania wykazują, że firmy prowadzące marketing internetowy są zadowolone z jego efektów. Działania reklamowe w Internecie często są znacznie bardziej efektywne niż podobne działania w telewizji, radio czy prasie. W branży transportowej, logistycznej i spedycyjnej szczególnie dobrze wypada content marketing.   Czym jest content marketing?   Content marketing, czyli marketing treści, jest jednym z narzędzi promowania marki w Internecie oraz poza nią. Szczególnie często wykorzystywany jest w sieci, gdzie różnego typu przedsiębiorstwa zakładają blogi czy profile w mediach społecznościowych, na których publikowane są informacje mające znaczenie dla klientów.   Dobra strategia content marketingowa pozwala nawiązać stałą relację z klientami i zachęcić ich do ponownego sięgania po produkty lub usługi oferowane przez przedsiębiorstwo. W przypadku branży transportowej klienci oczekują porad co do wyboru odpowiedniego pojazdu do przewozu rzeczy o określonych gabarytach. Klientów firm przeprowadzkowych może natomiast zainteresować porada, w jaki sposób zabezpieczyć poszczególne sprzęty i meble przed ich przewiezieniem w inne miejsce.   O tym, jak prowadzić kampanię content marketingową, może zadecydować samo przedsiębiorstwo z branży transportowej, jak i wynajęta przez nie agencja. Internetum prowadzone przez Williama Holeksa jest jedną z najbardziej doświadczonych agencji w zakresie doradztwa w content marketingu dla branży transportowej, logistycznej i spedycyjnej w Wielkiej Brytanii, a także poza jej granicami. Na stronie https://www.internetum.com/marketing/ można przeczytać o korzyściach płynących z dostarczania klientom ciekawych, przydatnych informacji z każdej branży. Atrakcyjny content pozwala stworzyć wartości dodane dla towarów i usług, sprawiając, że firma lepiej radzi sobie z konkurencją.   Marketing z potencjałem   Z badań przeprowadzonych przez We Are Social wynika, że w Polsce każdego dnia z Internetu korzysta 26 milionów osób, co równa się aż 67% populacji (źródło: http://www.chip.pl/news/wydarzenia/trendy/2016/03/z-facebooka-korzysta-juz-14-milionow-polakow). Oznacza to, że korzystanie z content marketingu ułatwia dotarcie z usługami transportowymi do większego grona klientów bez konieczności częstego odwiedzania giełd, targów czy innych miejsc, w których można zaprezentować się grupie docelowej. Wśród 26 milionów Polaków można bowiem bez trudu odnaleźć grono potencjalnych klientów, których zainteresuje ciekawie prowadzona kampania content marketingowa.

internet-marketing-1802618 960 720 1Badania wykazują, że firmy prowadzące marketing internetowy są zadowolone z jego efektów. Działania reklamowe w Internecie często są znacznie bardziej efektywne niż podobne działania w telewizji, radio czy prasie. W branży transportowej, logistycznej i spedycyjnej szczególnie dobrze wypada content marketing.

 

Czym jest content marketing?

 

Content marketing, czyli marketing treści, jest jednym z narzędzi promowania marki w Internecie oraz poza nią. Szczególnie często wykorzystywany jest w sieci, gdzie różnego typu przedsiębiorstwa zakładają blogi czy profile w mediach społecznościowych, na których publikowane są informacje mające znaczenie dla klientów.

 

Dobra strategia content marketingowa pozwala nawiązać stałą relację z klientami i zachęcić ich do ponownego sięgania po produkty lub usługi oferowane przez przedsiębiorstwo. W przypadku branży transportowej klienci oczekują porad co do wyboru odpowiedniego pojazdu do przewozu rzeczy o określonych gabarytach. Klientów firm przeprowadzkowych może natomiast zainteresować porada, w jaki sposób zabezpieczyć poszczególne sprzęty i meble przed ich przewiezieniem w inne miejsce.

 

O tym, jak prowadzić kampanię content marketingową, może zadecydować samo przedsiębiorstwo z branży transportowej, jak i wynajęta przez nie agencja. Internetum prowadzone przez Williama Holeksa jest jedną z najbardziej doświadczonych agencji w zakresie doradztwa w content marketingu dla branży transportowej, logistycznej i spedycyjnej w Wielkiej Brytanii, a także poza jej granicami. Na stronie https://www.internetum.com/marketing/ można przeczytać o korzyściach płynących z dostarczania klientom ciekawych, przydatnych informacji z każdej branży. Atrakcyjny content pozwala stworzyć wartości dodane dla towarów i usług, sprawiając, że firma lepiej radzi sobie z konkurencją.

 

Marketing z potencjałem

 

Z badań przeprowadzonych przez We Are Social wynika, że w Polsce każdego dnia z Internetu korzysta 26 milionów osób, co równa się aż 67% populacji (źródło: http://www.chip.pl/news/wydarzenia/trendy/2016/03/z-facebooka-korzysta-juz-14-milionow-polakow). Oznacza to, że korzystanie z content marketingu ułatwia dotarcie z usługami transportowymi do większego grona klientów bez konieczności częstego odwiedzania giełd, targów czy innych miejsc, w których można zaprezentować się grupie docelowej. Wśród 26 milionów Polaków można bowiem bez trudu odnaleźć grono potencjalnych klientów, których zainteresuje ciekawie prowadzona kampania content marketingowa.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C