Firma CSL Internationale Spedition Sp. z o.o., z siedzibą w Szczecinie, podpisała umowę o korzystanie z aplikacji Driver Telematics od Omnitracs ? łatwego w obsłudze i ekonomicznego rozwiązania, dzięki któremu CSL może w czasie rzeczywistym monitorować działania swoich podwykonawców.
CSL Internationale Spedition Sp. z o.o. zajmuje się spedycją towarów w transporcie morskim i lądowym, współpracując ze spedytorami na całym świecie i realizując zlecenia przy współpracy z różnymi podwykonawcami. Mając na uwadze wysoką jakość świadczonych usług, bezpieczeństwo transportu i realizację dostaw na czas, CSL poszukiwała rozwiązania do zarządzanie flotą podwykonawców, umożliwiającego udostępnienie klientom firmy lepszego wglądu w status realizowanych zleceń.
Aplikacja Driver Telematics od Omnitracs dostarcza firmom transportowym aktualne informacje dotyczące postępu realizowanych zleceń (lokalizacja pojazdu, informacje o ładunku, status). Aplikacja umożliwia też płynną dwustronną komunikację z kierowcami i przesyłanie wiadomości typu Workflow (zleceń). Działanie aplikacji jest w pełni zintegrowane z oprogramowaniem wykorzystywanym w biurze. Rozwiązanie Driver Telematics usprawnia zarządzanie podwykonawcami oraz pozwala na sprawniejsze zarządzanie poszczególnymi zleceniami. Przyspieszając komunikację, aplikacja pozwala identyfikować wszelkie incydenty odbiegające od planu działania, umożliwiając w ten sposób natychmiastowe informowanie klientów o ewentualnych zmianach przewidywanego czasu dostawy. Aplikacja jest też doskonałym rozwiązaniem do monitorowania własnej floty przedsiębiorstwa, gdy pojazdy nie są wyposażone w żaden system telematyczny.
Wdrażając aplikację Driver Telematics firma CSL może znacznie usprawnić wydajność operacyjną, ułatwiając w szczególności działania związane z:
- monitorowaniem podwykonawców ? bieżący dostęp do najistotniejszych informacji o realizowanych przez podwykonawców zleceniach ułatwia procesy decyzyjne oraz eliminuje ryzyko związane z poleganiem na przedawnionych bądź niepełnych informacjach od poszczególnych kierowców;
- rozliczeniami za świadczenie usług ? szczegółowe informacje o faktycznie przejechanej trasie oraz zgodności z umową usprawnia prawidłowe fakturowanie i rozliczenia z podwykonawcami za wykonaną pracę;
- zarządzaniem wszystkimi zasobami firmy oraz flotą podwykonawców ? dostęp do pełnych informacji w czasie rzeczywistym, w dowolnym czasie, możliwy jest poprzez konto na platformie internetowej FleetVisor;
- usprawnieniem komunikacji ? w szczególności podnosi jakość komunikacji z klientami firmy, umożliwiając udzielanie natychmiastowych odpowiedzi o aktualnym statusie zlecenia.