CTL Logistics strategicznym klientem Mota Engil Central Europe.

C

15-01-2014

CTL Logistics rozszerza dotychczasową współpracę z Mota Engil Central Europe. Spółki już od maja 2013 r. rozwijają dwustronną współpracę w logistyce dostaw kruszyw.         CTL Logistics został strategicznym nabywcą tłucznia kolejowego i jednocześnie przewoźnikiem oraz dostawcą kruszyw wykorzystywanych szczególnie w budownictwie kolejowym. Następnym etapem współpracy spółek będzie planowane na wiosnę 2014 r. opracowanie projektu rewitalizacji bocznicy kolejowej przy kopalni ?Górka? w Górce Sobockiej, którą docelowo ma zarządzać CTL Logistics. W 2014 r. wzajemne obroty pomiędzy firmami wyniosą 10 mln PLN.   Grupa CTL Logistics, w ramach kompleksowej oferty usług logistycznych oferuje coraz częściej połączenie transportu kolejowego z samochodowym, zapewniając w ten sposób dostawy wielu surowców i materiałów swoim klientom w każdych warunkach dostępnej infrastruktury. Jako dostawca kruszyw zapewnia kompletny łańcuch logistyczny z organizacją po stronie producentów i wykonawców włącznie. W 2014 r. CTL Logistics planuje przewiezienie ponad 300 tyś. ton kruszyw drogowych dla Mota Engil oraz zakupi ok 150 tyś. ton tłucznia, który zostanie wykorzystany podczas realizowanych przez spółkę kontaktów z zakresu budowy i modernizacji infrastruktury kolejowej.   - Jesteśmy strategicznym klientem Mota Engil, jeżeli chodzi o zakup kruszywa kolejowego. Jego produkcja została właściwie stworzona pod nasze zamówienia, ponieważ nasz partner do tej pory nie oferował kruszyw na potrzeby kolei. W 2014 r. planujemy rozszerzenie kooperacji. Kluczowe dla obustronnej współpracy będzie planowane na wiosnę opracowanie projektu rewitalizacji bocznicy kolejowej przy kopalni w Górce Sobockiej. Aktualnie jest ona nieużywana, co powoduje konieczność transportu materiału samochodami na odcinku ok. 8 km. Rewitalizacja znacznie usprawni naszą logistykę transportu dla Mota Engil i jednocześnie zacieśni współpracę, ponieważ CTL Logistics będzie ubiegał się o obsługę i zarządzanie tym obiektem. Przejmiemy wszystkie czynności związane z obsługą bocznicy, utrzymaniem infrastruktury oraz sprawami formalno-prawnych związanymi z jej funkcjonowaniem.- mówi Jacek Bieczek, Prezes Zarządu CTL Logistics.

ctl-logistics-logoCTL Logistics rozszerza dotychczasową współpracę z Mota Engil Central Europe. Spółki już od maja 2013 r. rozwijają dwustronną współpracę w logistyce dostaw kruszyw.

 

 

 

 

CTL Logistics został strategicznym nabywcą tłucznia kolejowego i jednocześnie przewoźnikiem oraz dostawcą kruszyw wykorzystywanych szczególnie w budownictwie kolejowym. Następnym etapem współpracy spółek będzie planowane na wiosnę 2014 r. opracowanie projektu rewitalizacji bocznicy kolejowej przy kopalni ?Górka? w Górce Sobockiej, którą docelowo ma zarządzać CTL Logistics. W 2014 r. wzajemne obroty pomiędzy firmami wyniosą 10 mln PLN.

 

Grupa CTL Logistics, w ramach kompleksowej oferty usług logistycznych oferuje coraz częściej połączenie transportu kolejowego z samochodowym, zapewniając w ten sposób dostawy wielu surowców i materiałów swoim klientom w każdych warunkach dostępnej infrastruktury. Jako dostawca kruszyw zapewnia kompletny łańcuch logistyczny z organizacją po stronie producentów i wykonawców włącznie. W 2014 r. CTL Logistics planuje przewiezienie ponad 300 tyś. ton kruszyw drogowych dla Mota Engil oraz zakupi ok 150 tyś. ton tłucznia, który zostanie wykorzystany podczas realizowanych przez spółkę kontaktów z zakresu budowy i modernizacji infrastruktury kolejowej.

 

Jesteśmy strategicznym klientem Mota Engil, jeżeli chodzi o zakup kruszywa kolejowego. Jego produkcja została właściwie stworzona pod nasze zamówienia, ponieważ nasz partner do tej pory nie oferował kruszyw na potrzeby kolei. W 2014 r. planujemy rozszerzenie kooperacji. Kluczowe dla obustronnej współpracy będzie planowane na wiosnę opracowanie projektu rewitalizacji bocznicy kolejowej przy kopalni w Górce Sobockiej. Aktualnie jest ona nieużywana, co powoduje konieczność transportu materiału samochodami na odcinku ok. 8 km. Rewitalizacja znacznie usprawni naszą logistykę transportu dla Mota Engil i jednocześnie zacieśni współpracę, ponieważ CTL Logistics będzie ubiegał się o obsługę i zarządzanie tym obiektem. Przejmiemy wszystkie czynności związane z obsługą bocznicy, utrzymaniem infrastruktury oraz sprawami formalno-prawnych związanymi z jej funkcjonowaniem.– mówi Jacek Bieczek, Prezes Zarządu CTL Logistics.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C