Cyfrowa transformacja Gefco wspierana przez Infosys

C

03-02-2020


Infosys, globalny specjalista od usług cyfrowych i konsultingowych nowej generacji, nawiązał współpracę z Gefco, światowym liderem rozwiązań multimodalnych dla łańcucha dostaw i europejskim liderem logistyki dla branży motoryzacyjnej, w ramach której przez najbliższe pięć lat będzie wspierać cyfrową transformację Grupy Gefco.

Infosys jako główny partner biznesowy i technologiczny Gefco, pomoże przekształcić usługi zarządzania aplikacjami biznesowymi nowej generacji. Opierając się na tych usługach, Infosys wykorzysta również własny pakiet Live Enterprise Suite jako wsparcie w procesie transformacji Gefco w pełni cyfrową organizację. Dzięki nowym funkcjom łańcucha dostaw możliwe będzie pozyskiwanie i przetwarzanie informacji w czasie rzeczywistym oraz generowanie celowych wniosków przy bardzo niskim opóźnieniu. To wszystko pomoże Gefco reagować inteligentnie i skutecznie w całym łańcuchu wartości. Celem końcowym jest wsparcie Gefco w tworzeniu nowych i trwałych źródeł przewagi konkurencyjnej oraz ciągłe podnoszenie wartości dla klientów.

„Wyrażamy nasze zadowolenie z rozpoczęcia procesu cyfrowej transformacji przy wsparciu Infosys. Cyfrowe innowacje w łańcuchu dostaw są kluczowe, a nasze nowe partnerstwo pomoże wzmocnić kompetencje Gefco i przyniesie wartość dla naszych klientów” – powiedział Jean-Luc Galzi, CIO, Gefco.

„Bardzo cenimy sobie zaufanie i zaangażowanie Gefco we współpracę z Infosys w zakresie cyfrowej transformacji. Mamy wspólną wizję tzw. „sztuki możliwości” i chcemy wykorzystać nasze rozwiązanie Live Enterprise do skalowania nowych progów wydajności i wzmocnienia wiodącej pozycji Gefco na rynku” – powiedział Karmesh Vaswani, EVP, Global Head for Retail CPG & Logistics, Infosys.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C