Czy można zdalnie zarządzać zleceniami i dostawami? Jak maksymalnie ułatwić sobie współpracę z operatorem logistycznym? Dachser proponuje swoim klientom platformę komunikacyjną eLogistics, która dzięki wykorzystaniu internetowych narzędzi umożliwia klientom dostęp do zarządzania transportem towarów.
Aplikacje eLogistics zostały stworzone, aby umożliwić klientom stały kontakt z operatorem, ułatwić dostęp do informacji o przesyłkach oraz pomóc sprawnie zarządzać zleceniami online. Dzięki tym aplikacjom wiele czynności można wykonać łatwo, wygodnie i szybko. Klient może m.in. obliczyć koszt przewozu na stronie internetowej, jednym kliknięciem wysłać zlecenie, a następnie monitorować los swojej przesyłki.
– Nasi klienci bardzo cenią sobie możliwość pracy na platformie internetowej eLogistics – łatwo i szybko mogą przesłać zlecenia, śledzić swój transport oraz sprawnie zarządzać przesyłkami. Korzystanie z eLogistics jest bardzo łatwe i intuicyjne, klienci potrzebują jedynie dostępu do sieci internetowej – mówi Grzegorz Lichocik, prezes Dachser w Polsce.
Na całym świecie z aplikacji eLogistics korzysta 12 000 klientów firmy Dachser, a w Polsce 300. Najpopularniejsze operacje klientów w eLogistics to wysyłanie zleceń, przeliczanie kosztów, sprawdzanie statusu przesyłki i rozliczanie faktur.