Dachser usprawnia zarządzanie dostawami

C

28-02-2013

  Czy można zdalnie zarządzać zleceniami i dostawami? Jak maksymalnie ułatwić sobie współpracę z operatorem logistycznym? Dachser proponuje swoim klientom platformę komunikacyjną eLogistics, która dzięki wykorzystaniu internetowych narzędzi umożliwia klientom dostęp do zarządzania transportem towarów.     Aplikacje eLogistics zostały stworzone, aby umożliwić klientom stały kontakt z operatorem, ułatwić dostęp do informacji o przesyłkach oraz pomóc sprawnie zarządzać zleceniami online. Dzięki tym aplikacjom wiele czynności można wykonać łatwo, wygodnie i szybko. Klient może m.in. obliczyć koszt przewozu na stronie internetowej, jednym kliknięciem wysłać zlecenie, a następnie monitorować los swojej przesyłki.   - Nasi klienci bardzo cenią sobie możliwość pracy na platformie internetowej eLogistics - łatwo i szybko mogą przesłać zlecenia, śledzić swój transport oraz sprawnie zarządzać przesyłkami. Korzystanie z eLogistics jest bardzo łatwe i intuicyjne, klienci potrzebują jedynie dostępu do sieci internetowej - mówi Grzegorz Lichocik, prezes Dachser w Polsce.   Na całym świecie z aplikacji eLogistics korzysta 12 000 klientów firmy Dachser, a w Polsce 300. Najpopularniejsze operacje klientów w eLogistics to wysyłanie zleceń, przeliczanie kosztów, sprawdzanie statusu przesyłki i rozliczanie faktur.  

 

elogdachserCzy można zdalnie zarządzać zleceniami i dostawami? Jak maksymalnie ułatwić sobie współpracę z operatorem logistycznym? Dachser proponuje swoim klientom platformę komunikacyjną eLogistics, która dzięki wykorzystaniu internetowych narzędzi umożliwia klientom dostęp do zarządzania transportem towarów.

 

 


Aplikacje eLogistics zostały stworzone, aby umożliwić klientom stały kontakt z operatorem, ułatwić dostęp do informacji o przesyłkach oraz pomóc sprawnie zarządzać zleceniami online. Dzięki tym aplikacjom wiele czynności można wykonać łatwo, wygodnie i szybko. Klient może m.in. obliczyć koszt przewozu na stronie internetowej, jednym kliknięciem wysłać zlecenie, a następnie monitorować los swojej przesyłki.

 

– Nasi klienci bardzo cenią sobie możliwość pracy na platformie internetowej eLogistics – łatwo i szybko mogą przesłać zlecenia, śledzić swój transport oraz sprawnie zarządzać przesyłkami. Korzystanie z eLogistics jest bardzo łatwe i intuicyjne, klienci potrzebują jedynie dostępu do sieci internetowej – mówi Grzegorz Lichocik, prezes Dachser w Polsce.

 

Na całym świecie z aplikacji eLogistics korzysta 12 000 klientów firmy Dachser, a w Polsce 300. Najpopularniejsze operacje klientów w eLogistics to wysyłanie zleceń, przeliczanie kosztów, sprawdzanie statusu przesyłki i rozliczanie faktur.

 

fb_like

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C