Dalszy rozwój transportu na Jedwabnym Szlaku

C

07-03-2017

PEKAES rozwija współpracę w zakresie drobnicy na trasie Chiny-Europa-Chiny. Jeszcze 3 lata temu terminal SPEDCONT w Łodzi, spółki należącej do Grupy PEKAES, obsługiwał jeden taki transport kolejowy tygodniowo. Dziś pociągi do i z chińskiego Chengdu wyjeżdżają codziennie i wszystko wskazuje na to, że ich liczba będzie rosła. W ubiegłym roku PEKAES kilkakrotnie gościł w swojej centrali w Błoniu oficjalną delegację z Chin. Wizyty przedstawicieli Samorządu Ningbo, jednego z najszybciej rozwijających się regionów Chin, to efekt zainteresowania możliwościami współpracy z polskim operatorem logistycznym.    Chińscy partnerzy doceniają zalety terminala SPEDCONT, który dzięki lokalizacji w Łodzi na skrzyżowaniu autostrad stanowi dobrze skomunikowany punkt na mapie Europy. Terminal w Łodzi zapewnia odpowiednią sprawność operacyjną, umożliwiając obsługę dużego wolumenu kontenerów. Ważnym jego atutem jest również odpowiednio duża powierzchnia, dzięki czemu możliwe jest składowanie dużej liczby kontenerów po rozładunku.    „Współpraca PEKAES z Chinami rozpoczęła się 3 lata temu. Pierwsze transporty kolejowe z Chengdu odbywały się raz w tygodniu i obejmowały wyłącznie import. Obecnie terminal spółki SPEDCONT w Łodzi obsługuje około 35 pociągów miesięcznie, z czego aż jedna trzecia to połączenia eksportowe"  stwierdza Arkadiusz Filipowski, Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy PEKAES.Transport kontenerów z terminala SPEDCONT do Chin obejmuje coraz większy wolumen towarów, wśród których największą część stanowią maszyny przemysłowe oraz drobnica. „Chińczycy są bardzo wymagającymi partnerami. Liczy się dla nich jakość i szybkość obsługi, a także kompleksowość oferty. Dlatego we współpracy z Chinami duży nacisk kładziemy na dostosowanie naszych możliwości operacyjnych do rosnącego wolumenu pociągów i kontenerów, by w jak najlepszy sposób sprostać tym oczekiwaniom"  mówi Michał Gawin, Dyrektor ds. Operacyjnych, SPEDCONT.

Terminal SPEDCONT w LodziPEKAES rozwija współpracę w zakresie drobnicy na trasie Chiny-Europa-Chiny. Jeszcze 3 lata temu terminal SPEDCONT w Łodzi, spółki należącej do Grupy PEKAES, obsługiwał jeden taki transport kolejowy tygodniowo. Dziś pociągi do i z chińskiego Chengdu wyjeżdżają codziennie i wszystko wskazuje na to, że ich liczba będzie rosła.

W ubiegłym roku PEKAES kilkakrotnie gościł w swojej centrali w Błoniu oficjalną delegację z Chin. Wizyty przedstawicieli Samorządu Ningbo, jednego z najszybciej rozwijających się regionów Chin, to efekt zainteresowania możliwościami współpracy z polskim operatorem logistycznym. 

 

PROMOCJA

PROMOCJA

Chińscy partnerzy doceniają zalety terminala SPEDCONT, który dzięki lokalizacji w Łodzi na skrzyżowaniu autostrad stanowi dobrze skomunikowany punkt na mapie Europy. Terminal w Łodzi zapewnia odpowiednią sprawność operacyjną, umożliwiając obsługę dużego wolumenu kontenerów. Ważnym jego atutem jest również odpowiednio duża powierzchnia, dzięki czemu możliwe jest składowanie dużej liczby kontenerów po rozładunku. 

 

ARKADIUSZ FILIPOWSKI CZLONEK ZARZADU DYREKTOR HANDLOWY PEKAES „Współpraca PEKAES z Chinami rozpoczęła się 3 lata temu. Pierwsze transporty kolejowe z Chengdu odbywały się raz w tygodniu i obejmowały wyłącznie import. Obecnie terminal spółki SPEDCONT w Łodzi obsługuje około 35 pociągów miesięcznie, z czego aż jedna trzecia to połączenia eksportowe”  stwierdza Arkadiusz Filipowski, Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy PEKAES.Transport kontenerów z terminala SPEDCONT do Chin obejmuje coraz większy wolumen towarów, wśród których największą część stanowią maszyny przemysłowe oraz drobnica.

„Chińczycy są bardzo wymagającymi partnerami. Liczy się dla nich jakość i szybkość obsługi, a także kompleksowość oferty. Dlatego we współpracy z Chinami duży nacisk kładziemy na dostosowanie naszych możliwości operacyjnych do rosnącego wolumenu pociągów i kontenerów, by w jak najlepszy sposób sprostać tym oczekiwaniom”  mówi Michał Gawin, Dyrektor ds. Operacyjnych, SPEDCONT.

PROMOCJA

PROMOCJA

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C