W październiku b.r. DB Schenker Logistics w Singapurze obchodził czterdziestolecie działalności. W ciągu czterech dziesięcioleci spółka Schenker Singapore (Pte) Ltd. przekształciła się z pierwszego europejskiego operatora specjalizującego się w transporcie lotniczym w czołowego przedstawiciela rynku logistyki zintegrowanej.
W roku 1998 zainwestowano 29 milionów USD w stworzenie wielofunkcyjnego centrum usług logistycznych pod nazwą Schenker Logistics Centre. W 2006 roku powstał DB Schenker Megahub. Usytuowany w strefie wolnego handlu jest największym obiektem frachtowo-logistycznym Parku Logistycznego Portu Lotniczego w Singapurze. Schenker Logistics Centre i DB Schenker Megahub stanowią rdzeń nowoczesnych usług logistycznych i handlu w rejonie Azji i Pacyfiku.
W roku 2007 podjęty został kolejny poważny krok na drodze rozwoju spółki Schenker Singapore (Pte) Ltd., który miał z niej uczynić kluczowego gracza w branży logistycznej. W dniu 1 maja 2007 r. biuro BAX Global Pte Ltd w Singapurze dokonało fuzji z DB Schenker Logistics w Singapurze.
– Historia spółki jest dobrym przykładem, do naśladowania przez inne rozwijające się kraje – oświadczył Dr Thomas C. Lieb, Przewodniczący Zarządu Schenker AG, odpowiedzialny za transport lotniczy i oceaniczny. – Dopilnujemy by ten sukces był kontynuowany. Singapur będzie centralnym punktem naszej sieci, szczególnie w odniesieniu do usług świadczonych na rzecz światowego przemysłu i ochrony zdrowia.
DB Schenker Logistics w Singapurze posiada biura i magazyny zlokalizowane w 15 różnych miejscach. Dysponuje 178 000 metrami kwadratowymi nowoczesnej powierzchni magazynowej. Schenker Singapore (Pte) Ltd świadczy zintegrowane usługi dla różnych branż. Wśród klientów są firmy produkujące części do samolotów, okrętów, dla branży medycznej, firmy motoryzacyjne, producenci zaawansowanych technologii, firmy naftowe i gazowe, organizatorzy targów, producenci półprzewodników i solarów.
W Singapurze mieści się także biuro główne firmy DB Schenker na region Azji i Pacyfiku, które kieruje działaniami 11 000 osób pracujących w 200 punktach usługowych zlokalizowanych w 18 krajach.