{modal href=”/images/stories/dhl_es1_big.jpg”}{/modal}
DHL Express (Poland), przedstawiciel rynku krajowych i międzynarodowych przesyłek ekspresowych, zaproponował klientom sklepów internetowych nową formę odbioru towarów zakupionych on-line DHL EASY SHOP. Od października jest ona dostępna dla użytkowników największej platformy aukcyjnej Allegro.
W ramach usługi DHL EASY SHOP klienci robiący zakupy on-line na Allegro osobiście mogą odebrać towar w jednym z ponad 60 wybranych punktów ogólnopolskiej sieci DHL SERVICE POINT. Ta liczba jest systematycznie rozszerzana o kolejne lokalizacje. Punkty zlokalizowane są w centrach miast, co umożliwia odebranie przesyłek po drodze do domu, sklepu czy urzędu. Odebranie przesyłki możliwe jest już następnego dnia roboczego po nadaniu przesyłki przez sklep internetowy. Towar może być odebrany o dogodnej porze dnia, ograniczonej jedynie czasem otwarcia poszczególnych punktów.
W ramach usługi do momentu odbioru przesyłki, klient otrzymuje informacje sms lub emailem o czekającej na niego przesyłce. Dodatkowo, gdy dany DHL SERVICE POINT nie może przyjąć przesyłki, konsultanci DHL Express kontaktują się z odbiorcą i ustalają nowy adres odbioru. Przeadresowanie na inny punkt jest bezpłatne, odbywa się na podstawie potwierdzenia emailem. W DHL SERVICE POINT przesyłka jest przechowywana do 4 dni roboczych. Jeśli w tym czasie nie zostanie odebrana, zwracana jest do nadawcy.
Każda przesyłka wysyłana w DHL EASY SHOP jest obsługiwana zgodnie ze standardami i procedurami DHL Express. Jest zapisywana i monitorowana w systemie DHL, co zapewnia klientom sklepów internetowych, m.in. możliwość jej śledzenia na stronie www.dhl.com.pl lub telefonicznie w Contact Center, (42) 6 345 345.
Usługa DHL EASY SHOP obejmuje przesyłki o wadze do 25 kg i wartości do 500 zł.
DHL EASY SHOP to korzyści dla właścicieli sklepów internetowych
Dzięki usłudze DHL EASY SHOP właściciele sklepów internetowych i indywidualni sprzedawcy zapewniają swoim odbiorcom możliwość wygodnego i szybkiego odbioru zakupionych towarów. Tym samym zwiększają atrakcyjność swojej oferty handlowej. Dodatkowo, w ramach usługi właściciele sklepów korzystają z programu do obsługi przesyłek krajowych eCAS, pozwalającego na kompleksową e-obsługę przesyłek – od przygotowania do wysyłki po drukowanie listów przewozowych. Aby kupujący na platformie aukcyjnej Allegro mógł skorzystać z usługi DHL EASY SHOP, sklepy i sprzedawcy internetowi muszą podpisać odpowiednie umowy z DHL.
DHL EASY SHOP to korzyści dla klientów sklepów internetowych
DHL EASY SHOP to prosta i atrakcyjna oferta w korzystnej cenie, zapewniająca wygodny i szybki odbiór dokonanych w Internecie zakupów. Klienci sklepów internetowych sami wybierają najbardziej dla siebie dogodny i bliski ich miejscu pracy czy zamieszkania punkt odbioru zamówionego on-line towaru. Sami decydują też o czasie odbioru przesyłki, który wyznaczają godziny otwarcia danego punktu DHL SERVICE POINT. Otrzymywane sms-y i emaile przypominają im o czekającej przesyłce i pozwalają zaplanować czas odbioru. Usługa DHL EASY SHOP to idealne rozwiązanie dla odbiorców, którzy nie chcą lub nie mogą czekać na przyjazd kuriera i wolą sami decydować o terminie i miejscu odbioru zakupionego towaru.
– DHL EASY SHOP to nasza kolejna propozycja dla e-commerce. Jej największe zalety to wygoda, prosta forma obsługi i atrakcyjna cena. Cieszymy się, że możemy ją zaproponować użytkownikom Allegro, największego na naszym rynku internetowego serwisu aukcyjnego – powiedział Edwin Osiecki, wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży DHL Express (Poland). – Jestem przekonany, że dzięki tego typu rozwiązaniom, ułatwiającym proces dokonywania zakupów online, e-commerce w Polsce zyska jeszcze większą liczbę zwolenników.