DHL Express otrzymał Złote Godło w Programie Najwyższa Jakość Quality International 2010

C

15-11-2010

  {modal href="/images/stories/dhl_big.jpg"}{/modal}Firma DHL Express (Poland) została Laureatem i otrzymała Złote Godło w programie konkursowym "Najwyższa Jakość Quality International 2010" w kategorii "QI ORDER - zarządzanie najwyższej jakości". Organizatorem przedsięwzięcia jest Forum Biznesu. Patronat objęło Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i Klub Polskie Forum ISO 9000.     Do programu zgłoszony został "Kompleksowy system zarządzania jakością DHL Express". Wdrażany od 1997 roku obejmuje wszystkie jednostki organizacyjne firmy w Polsce, czyli biura, terminale, sortownie, Contact Center i Punkty Obsługi Klienta. Jego celem jest zapewnienie najwyższej jakości usług, doskonalenie procesu obsługi klienta oraz propagowanie działań na rzecz ochrony środowiska, zgodnie ze strategia globalną GoGreen. System potwierdzają aktualne certyfikaty na zgodność z wymogami Norm ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, WSK (Wewnętrzny System Kontroli) oraz europejskim świadectwem Upoważnionego Przedsiębiorcy AEO w wersji pełnej.   W ramach systemu realizowanych jest wiele działań obejmujących wszystkie obszary funkcjonowania firmy. Przykładem może być Polityka Jakości, Odpowiedzialnego Biznesu, Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz Zarządzania Środowiskowego oraz Program Zarządzania Środowiskowego. DHL Express przywiązuje bardzo dużą wagę do systemu kształcenia pracowników i kurierów, obejmuje on m.in. szkolenia wewnętrzne i e:learningowe, powołanie Działu Szkoleniowego OPS dla pracowników działu Operacji i stworzenie Działu Rozwoju Sprzedaży dla pracowników działu Sprzedaży czy "Szkołę Kurierów". Wszystkie systemy jakości wdrożone w DHL Express są stale usprawniane oraz monitorowane poprzez audyty wewnętrzne (Dział Audytów i Jakości w ramach Działu Projektów i Infrastruktury OPS) oraz zewnętrzne (firma certyfikująca). - Doskonalenie obsługi klienta w naszej firmie jest procesem ciągłym, odbywa się w wielu obszarach zarówno bezpośredniego kontaktu z klientem jak i w obszarach pośrednich, związanych z procesem operacyjnym, administracyjnym czy finansowym. Ta prestiżowa nagroda jest dla nas tym bardziej cenna, że stanowi uhonorowanie wieloletniej pracy wszystkich pracowników DHL Express, dla których najwyższa jakość usług jest podstawą w codziennej pracy - powiedział Tadeusz Lusawa, Kierownik ds. Jakości i pełnomocnik ds. ISO DHL Express (Poland).   W tym roku w programie konkursowym Najwyższa Jakość Quality International ocenianych było 300 ankiet zgłoszonych przez instytucje i firmy reprezentujące różne branże. Nagrody przyznawane są w 3 kategoriach: QI order - zarządzanie najwyższej jakości, QI product - produkt najwyższej jakości, QI services - usługi najwyższej jakości. Podstawą do przeprowadzenia analiz decydujących o wyłonieniu finalistów były oficjalne dane oraz opinia organizacji biznesowych i gospodarczych, instytucji certyfikujących i ekspertów. Najwyższa Jakość Quality International skierowany jest do instytucji, producentów i usługodawców, posiadających czytelną politykę jakości w odniesieniu do produktu, usługi lub/i systemu zarządzania. Ma za zadanie wyłonienie i uhonorowanie firm i instytucji odznaczających się wysoką dbałością o jakość oferowanych produktów i usług.

 

{modal href=”/images/stories/dhl_big.jpg”}dhl{/modal}Firma DHL Express (Poland) została Laureatem i otrzymała Złote Godło w programie konkursowym “Najwyższa Jakość Quality International 2010” w kategorii “QI ORDER – zarządzanie najwyższej jakości”. Organizatorem przedsięwzięcia jest Forum Biznesu. Patronat objęło Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i Klub Polskie Forum ISO 9000.

 

 

Do programu zgłoszony został “Kompleksowy system zarządzania jakością DHL Express”. Wdrażany od 1997 roku obejmuje wszystkie jednostki organizacyjne firmy w Polsce, czyli biura, terminale, sortownie, Contact Center i Punkty Obsługi Klienta. Jego celem jest zapewnienie najwyższej jakości usług, doskonalenie procesu obsługi klienta oraz propagowanie działań na rzecz ochrony środowiska, zgodnie ze strategia globalną GoGreen. System potwierdzają aktualne certyfikaty na zgodność z wymogami Norm ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, WSK (Wewnętrzny System Kontroli) oraz europejskim świadectwem Upoważnionego Przedsiębiorcy AEO w wersji pełnej.

 

W ramach systemu realizowanych jest wiele działań obejmujących wszystkie obszary funkcjonowania firmy. Przykładem może być Polityka Jakości, Odpowiedzialnego Biznesu, Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz Zarządzania Środowiskowego oraz Program Zarządzania Środowiskowego. DHL Express przywiązuje bardzo dużą wagę do systemu kształcenia pracowników i kurierów, obejmuje on m.in. szkolenia wewnętrzne i e:learningowe, powołanie Działu Szkoleniowego OPS dla pracowników działu Operacji i stworzenie Działu Rozwoju Sprzedaży dla pracowników działu Sprzedaży czy “Szkołę Kurierów”. Wszystkie systemy jakości wdrożone w DHL Express są stale usprawniane oraz monitorowane poprzez audyty wewnętrzne (Dział Audytów i Jakości w ramach Działu Projektów i Infrastruktury OPS) oraz zewnętrzne (firma certyfikująca).


Doskonalenie obsługi klienta w naszej firmie jest procesem ciągłym, odbywa się w wielu obszarach zarówno bezpośredniego kontaktu z klientem jak i w obszarach pośrednich, związanych z procesem operacyjnym, administracyjnym czy finansowym. Ta prestiżowa nagroda jest dla nas tym bardziej cenna, że stanowi uhonorowanie wieloletniej pracy wszystkich pracowników DHL Express, dla których najwyższa jakość usług jest podstawą w codziennej pracy – powiedział Tadeusz Lusawa, Kierownik ds. Jakości i pełnomocnik ds. ISO DHL Express (Poland).

 

W tym roku w programie konkursowym Najwyższa Jakość Quality International ocenianych było 300 ankiet zgłoszonych przez instytucje i firmy reprezentujące różne branże. Nagrody przyznawane są w 3 kategoriach: QI order – zarządzanie najwyższej jakości, QI product – produkt najwyższej jakości, QI services – usługi najwyższej jakości. Podstawą do przeprowadzenia analiz decydujących o wyłonieniu finalistów były oficjalne dane oraz opinia organizacji biznesowych i gospodarczych, instytucji certyfikujących i ekspertów. Najwyższa Jakość Quality International skierowany jest do instytucji, producentów i usługodawców, posiadających czytelną politykę jakości w odniesieniu do produktu, usługi lub/i systemu zarządzania. Ma za zadanie wyłonienie i uhonorowanie firm i instytucji odznaczających się wysoką dbałością o jakość oferowanych produktów i usług.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C