DHL Parcel Polska, dostawca usług kurierskich w sektorze e-commerce, rozpoczął właśnie współpracę z Zalando – czołową internetową platformą modową w Europie. Usługa DHL rozszerzy już istniejącą sieć dostawczą Zalando w Polsce. Pierwsze przesyłki trafiły do klientów na początku tego tygodnia. Podpisanie umowy z Zalando to kolejny krok do budowy silnej pozycji DHL Parcel jako lidera rynku.
DHL Parcel to spółka specjalizująca się w rozwiązaniach logistycznych dla sektora e-commerce, który w Polsce rozwija się bardzo intensywnie. Według najnowszego raportuGemius o rynku e-commerce w kraju w 2017 roku, ponad połowa polskich internautów kupuje online. Dla porównania w 2016 roku, odsetek ten wynosił 48 proc. Wśród najczęściej kupowanych produktów, aż 73 proc. badanych wskazuje kategorię fashion, czyli odzież, akcesoria i dodatki.
Staramy się reagować na ten niezwykle dynamiczny rozwój rynku i wprowadzamy do swojej oferty coraz to nowe rozwiązania, tak aby proces obsługi przesyłki był wygodny dla konsumenta – mówi Elżbieta Gorayska-Mytych, Dyrektor ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta DHL Parcel Polska. Zapewniam, że będziemy to kontynuować, teraz także dla Klientów Zalando, bowiem naszym celem jest zdobycie pozycji lidera wśród firm świadczących usługi logistyczne dla branży e-commerce. Współpraca z Zalando to ważny krok w realizacji tej strategii, który z pewnością umocni dodatkowo naszą pozycję w segmencie fashion. Nowy kontrakt plasuje DHL Parcel na pierwszym miejscu, biorąc pod uwagę firmy, obsługujące największe serwisy zakupowe w tej kategorii w Polsce.
W Zalando nieustannie dążymy do poprawy usług dla naszych klientów. Dlatego rozszerzyliśmy naszą sieć dostawczą w Polsce i cieszymy się ze współpracy z DHL Parcel, jako dodatkowym partnerem – mówi Giuseppe Tamola, Country Cluster Head dla Polski, Hiszpanii i Włoch w Zalando.