DHL zaprezentuje innowacje w zakresie ekologicznych rozwiązań na wystawie w Szanghaju

C

09-05-2010

  DHL, światowy dostawca usług w zakresie logistyki, zaprezentuje innowacje w zakresie zrównoważonych i ekologicznych rozwiązań podczas Expo 2010 w Szanghaju.   DHL współpracuje z pawilonem Urban Planet, gdzie głównym motywem chińskiego pawilonu jest temat "Lepsze miasto, lepszy życie". Oczekuje się, że wystawę odwiedzi ponad 70 milionów osób w dniach pomiędzy 1 maja a 31 października i uczyni tym samym Expo 2010 w Szanghaju największą wystawą na świecie. Grupa Deutsche Post DHL, do której należy DHL, jest pierwszą firmą, która zadeklarowała wymierne cele w zakresie programu ochrony klimatu - Grupa zmniejszy emisję dwutlenku węgla o 30% do 2020 roku w porównaniu z  rokiem 2007.     - Jako największy na świecie dostawca usług logistycznych, czujemy szczególną odpowiedzialność wykorzystania naszych kluczowych kompetencji w celu zminimalizowania negatywnego wpływu na środowisko - powiedział Frank Appel, Chief Executive Offer of Deutsche Post DHL. - Jesteśmy zobowiązani do dalszego inwestowania w ekologiczne technologie i chcemy pokazać podczas wystawy Expo jak rozumiemy innowacyjną i zrównoważoną logistykę.   Wystawa prezentuje przykłady z programu ochrony klimatu realizowanego przez Grupę oraz produkty GoGreen oferowane przez firmę DHL, przyjazne środowisku technologie transportu oraz nowe koncepcje skutecznej logistyki miejskiej. Deutsche Post DHL, dział DHL Solutions & Innovations oraz program Corporate GoGreen są dedykowane ulepszaniu rozwiązań logistycznych i pozycjonowaniu ochrony środowiska jako najważniejszego elementu w prowadzeniu biznesu.   Podczas Expo 2010 w Szanghaju, 240 krajów oraz organizacji będzie prezentować się na powierzchni 5.4 km?, razem z chińskim pawilonem Urban Planet stanowiącym centralny punkt wystawy. W pierwszej części pawilonu tzw. rosnąca "Droga kryzysu" prezentuje zniszczenie planety. W drugiej części, malejąca "Droga rozwiązań" prezentuje koncepcje lepszej, przyjaznej środowisku przyszłości. Jest to sekcja, w której DHL prezentuje 10 przykładów realizacji koncepcji, produktów oraz usług przyjaznych środowisku.    Przykładem innowacyjnych rozwiązań stosowanych przez firmę DHL są przyjazne środowisku budynki, będące ważnym krokiem prowadzącym do oszczędzania zasobów oraz redukcji emisji spalin. DHL przy budowie nowych obiektów, zgodnie z najnowszymi standardami, stosuje kolektory słoneczne oraz systemy zbierania i wykorzystywania wody deszczowej. Kolejnym przykładem proekologicznych rozwiązań jest DHL Smart Truck, który oblicza najbardziej efektywną drogę dostarczenia przesyłki. Korki, objazdy oraz nagłe zamówienia są  uwzględnione w efektywnym zarządzaniu minimalizującym ruch miejski w konsekwencji redukującym emisję spalin. Kolejnym przykładem dla miejskiej logistyki jest projekt "Bring Buddy", gdzie społeczność staje się efektywną siecią. We współpracy z uniwersytetami oraz zainspirowany ideą transportu przesyłek w miastach bez używania samochodów, DHL ocenia alternatywne koncepcje unikania wewnętrznego ruchu ulicznego. Wszystkie prezentowane na EXPO rozwiązania przyczyniają się do ochrony klimatu oraz minimalizowania kosztów eksploatacji.   W "Drodze rozwiązań" nawiązuje się dyskusję na temat odnawialnej energii oraz rozwiązań obniżających emisję, inteligentnego recyklingu surowców oraz integracji natury z miastem. DHL korzystając z okazji i zaprasza klientów na wystawę Expo, aby osobiście mogli się oni zapoznać z proekologiczną działalnością Grupy.    

 

DHL, światowy dostawca usług w zakresie logistyki, zaprezentuje innowacje w zakresie zrównoważonych i ekologicznych rozwiązań podczas Expo 2010 w Szanghaju.

 

DHL współpracuje z pawilonem Urban Planet, gdzie głównym motywem chińskiego pawilonu jest temat “Lepsze miasto, lepszy życie”. Oczekuje się, że wystawę odwiedzi ponad 70 milionów osób w dniach pomiędzy 1 maja a 31 października i uczyni tym samym Expo 2010 w Szanghaju największą wystawą na świecie. Grupa Deutsche Post DHL, do której należy DHL, jest pierwszą firmą, która zadeklarowała wymierne cele w zakresie programu ochrony klimatu – Grupa zmniejszy emisję dwutlenku węgla o 30% do 2020 roku w porównaniu z  rokiem 2007.


 

 

Jako największy na świecie dostawca usług logistycznych, czujemy szczególną odpowiedzialność wykorzystania naszych kluczowych kompetencji w celu zminimalizowania negatywnego wpływu na środowisko – powiedział Frank Appel, Chief Executive Offer of Deutsche Post DHL. – Jesteśmy zobowiązani do dalszego inwestowania w ekologiczne technologie i chcemy pokazać podczas wystawy Expo jak rozumiemy innowacyjną i zrównoważoną logistykę.

 

Wystawa prezentuje przykłady z programu ochrony klimatu realizowanego przez Grupę oraz produkty GoGreen oferowane przez firmę DHL, przyjazne środowisku technologie transportu oraz nowe koncepcje skutecznej logistyki miejskiej. Deutsche Post DHL, dział DHL Solutions & Innovations oraz program Corporate GoGreen są dedykowane ulepszaniu rozwiązań logistycznych i pozycjonowaniu ochrony środowiska jako najważniejszego elementu w prowadzeniu biznesu.

 

Podczas Expo 2010 w Szanghaju, 240 krajów oraz organizacji będzie prezentować się na powierzchni 5.4 km?, razem z chińskim pawilonem Urban Planet stanowiącym centralny punkt wystawy. W pierwszej części pawilonu tzw. rosnąca “Droga kryzysu” prezentuje zniszczenie planety. W drugiej części, malejąca “Droga rozwiązań” prezentuje koncepcje lepszej, przyjaznej środowisku przyszłości. Jest to sekcja, w której DHL prezentuje 10 przykładów realizacji koncepcji, produktów oraz usług przyjaznych środowisku.

  

Przykładem innowacyjnych rozwiązań stosowanych przez firmę DHL są przyjazne środowisku budynki, będące ważnym krokiem prowadzącym do oszczędzania zasobów oraz redukcji emisji spalin. DHL przy budowie nowych obiektów, zgodnie z najnowszymi standardami, stosuje kolektory słoneczne oraz systemy zbierania i wykorzystywania wody deszczowej. Kolejnym przykładem proekologicznych rozwiązań jest DHL Smart Truck, który oblicza najbardziej efektywną drogę dostarczenia przesyłki. Korki, objazdy oraz nagłe zamówienia są  uwzględnione w efektywnym zarządzaniu minimalizującym ruch miejski w konsekwencji redukującym emisję spalin. Kolejnym przykładem dla miejskiej logistyki jest projekt “Bring Buddy”, gdzie społeczność staje się efektywną siecią. We współpracy z uniwersytetami oraz zainspirowany ideą transportu przesyłek w miastach bez używania samochodów, DHL ocenia alternatywne koncepcje unikania wewnętrznego ruchu ulicznego. Wszystkie prezentowane na EXPO rozwiązania przyczyniają się do ochrony klimatu oraz minimalizowania kosztów eksploatacji.

 

W “Drodze rozwiązań” nawiązuje się dyskusję na temat odnawialnej energii oraz rozwiązań obniżających emisję, inteligentnego recyklingu surowców oraz integracji natury z miastem. DHL korzystając z okazji i zaprasza klientów na wystawę Expo, aby osobiście mogli się oni zapoznać z proekologiczną działalnością Grupy.

 

 

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C