Do autokarów MAN wsiądą gracze pięciu zespołów Bundesligi

C

25-08-2010

  {modal href="/images/stories/fc_bayern_man1_big.jpg"} {/modal} Grupa MAN zawarła, na początek nowego sezonu piłkarskiego Bundesligi, umowy partnerskie z pięcioma pierwszoligowymi klubami piłkarskimi. Monachijski koncern, notowany w indeksie giełdowym DAX, jako wyłączny partner odpowiedzialny jest za pojazdy użytkowe klubów FC Bayern Monachium, Hamburger SV, Borussia Dortmund, VfL Wolfsburg i 1. FC Kaiserslautern.   - Te kluby piłkarskie prezentują sobą ducha zespołowego, są uosobieniem tradycji i sukcesu a tym samym wpisują się bardzo dobrze w wartości MAN. Jesteśmy dumni z tego, że te wspaniałe drużyny będą jeździły na swoje mecze naszymi autobusami klasy Premium - mówi dr Georg Pachta-Reyhofen, prezes zarządu MAN SE.   Autobusy marek MAN i NEOPLAN przewożą na stadiony liczne czołowe zespoły w Europie i Ameryce Łacińskiej. W Niemczech łącznie dziewięć spośród 18 zespołów Bundesligi jeździ autobusami drużynowymi marki MAN lub NEOPLAN, w Europie marce MAN zaufały między innymi takie zespoły jak Chelsea Londyn i AC Milan. Na polskich drogach jeżdżą autokary w barwach KKL Lech Poznań (Neoplan Starliner) oraz Lechii Gdańsk (MAN Lion?s Coach L). W Brazylii autobusami MAN porusza się 18 klubów pierwszoligowych i reprezentacja narodowa.   Już od dwóch lat, MAN współpracuje z FC Bayernem Monachium, a teraz współpraca ta została rozszerzona. W przyszłości MAN, oprócz autobusu drużynowego, udostępni zespołowi trenera Louis?a van Gaal?a także drugi autobus na potrzeby klubu. - Nasz zespół już trzeci sezon porusza się po drogach Europy supernowoczesnym autobusem drużynowym marki MAN, ponieważ nasi piłkarze mogą dać z siebie wszystko na boisku tylko wówczas, jeśli przybędą do celu wypoczęci i odprężeni - podkreśla Uli Hoeneß, prezydent FC Bayern Monachium.    W nowym sezonie, podczas meczów Bayernu Monachium, MAN umieści na bandach okalających murawę boiska w Allianz Arena reklamę zawierającą nową kampanię wizerunkową o treści "MAN potrafi". Reklama na bandach w przyszłości będzie prezentowana także na boiskach wszystkich pięciu partnerskich zespołów Bundesligi

 

{modal href=”/images/stories/fc_bayern_man1_big.jpg”}

{/modal}

Grupa MAN zawarła, na początek nowego sezonu piłkarskiego Bundesligi, umowy partnerskie z pięcioma pierwszoligowymi klubami piłkarskimi. Monachijski koncern, notowany w indeksie giełdowym DAX, jako wyłączny partner odpowiedzialny jest za pojazdy użytkowe klubów FC Bayern Monachium, Hamburger SV, Borussia Dortmund, VfL Wolfsburg i 1. FC Kaiserslautern.

 

Te kluby piłkarskie prezentują sobą ducha zespołowego, są uosobieniem tradycji i sukcesu a tym samym wpisują się bardzo dobrze w wartości MAN. Jesteśmy dumni z tego, że te wspaniałe drużyny będą jeździły na swoje mecze naszymi autobusami klasy Premium – mówi dr Georg Pachta-Reyhofen, prezes zarządu MAN SE.

 

Autobusy marek MAN i NEOPLAN przewożą na stadiony liczne czołowe zespoły w Europie i Ameryce Łacińskiej. W Niemczech łącznie dziewięć spośród 18 zespołów Bundesligi jeździ autobusami drużynowymi marki MAN lub NEOPLAN, w Europie marce MAN zaufały między innymi takie zespoły jak Chelsea Londyn i AC Milan. Na polskich drogach jeżdżą autokary w barwach KKL Lech Poznań (Neoplan Starliner) oraz Lechii Gdańsk (MAN Lion?s Coach L). W Brazylii autobusami MAN porusza się 18 klubów pierwszoligowych i reprezentacja narodowa.

 

Już od dwóch lat, MAN współpracuje z FC Bayernem Monachium, a teraz współpraca ta została rozszerzona. W przyszłości MAN, oprócz autobusu drużynowego, udostępni zespołowi trenera Louis?a van Gaal?a także drugi autobus na potrzeby klubu. – Nasz zespół już trzeci sezon porusza się po drogach Europy supernowoczesnym autobusem drużynowym marki MAN, ponieważ nasi piłkarze mogą dać z siebie wszystko na boisku tylko wówczas, jeśli przybędą do celu wypoczęci i odprężeni – podkreśla Uli Hoeneß, prezydent FC Bayern Monachium.

 

 W nowym sezonie, podczas meczów Bayernu Monachium, MAN umieści na bandach okalających murawę boiska w Allianz Arena reklamę zawierającą nową kampanię wizerunkową o treści “MAN potrafi”. Reklama na bandach w przyszłości będzie prezentowana także na boiskach wszystkich pięciu partnerskich zespołów Bundesligi

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C