DPD Pickup: więcej punktów nadań i odbiorów

C

24-11-2016

Właśnie została uruchomiona w Polsce sieć punktów nadań i odbiorów DPD Pickup. Jest to część międzynarodowego systemu należącego do DPDgroup, który w całej Europie liczy prawie 27 tys. punktów. Do sieci Pickup zostały włączone dotychczasowe punkty DPD Strefa Paczki, które przyjęły nową markę Pickup.  Podmiotem świadczącym usługi dla konsumentów w systemie Pickup pozostaje spółka DPD Strefa Paczki sp. z o.o.   Sieć Pickup obejmuje w Polsce ponad 1000 placówek i jest stale rozwijana. Placówki powstają w dogodnych dla nadawców i odbiorców lokalizacjach. Można w nich z łatwością nadać lub odebrać przesyłkę. Oferta Pickup zawiera także wiele usług dodatkowych, w tym ubezpieczenie przesyłki, wysyłkę za granicę, czy usługę za pobraniem. Do punktu Pickup będą także kierowane przesyłki, gdy taką dyspozycję wyda nadawca i będą tam czekać na odbiór przez 7 dni. Trafią tam również przesyłki po dwóch próbach doręczenia przez kuriera. W takim przypadku adresatowi pozostaną 3 dni na odebranie paczki. Zmianie towarzyszy odświeżenie strony internetowej pod kątem większej wygody dla klientów biznesowych i indywidualnych.   Do struktury Pickup zostały włączone dotychczasowe punkty DPD Strefa Paczki, których rebranding właśnie się zakończył.   „Chcemy, aby dzięki Pickup klienci mieli nas w najbliższym sąsiedztwie i zawsze po drodze. Punkty powstają w dogodnych dla nadawców i odbiorców lokalizacjach własnych lub partnerskich. Klienci sami decydują, kiedy odbiorą swoją przesyłkę, co jest szczególnie ważne w okresie przedświątecznym"  mówi Rafał Nawłoka, Prezes Zarządu DPD Polska.   Placówki Pickup prezentują zupełnie nowe podejście do obsługi klienta- oferują przyjazne usługi w przystępnych cenach. Zostały wyposażone także w nowe narzędzia i materiały przydatne na miejscu do przygotowania i zabezpieczenia nadawanej przesyłki. Pickup jest także dobrym rozwiązaniem dla każdej firmy, która chce zoptymalizować swoje procesy wysyłkowe i obniżyć związane z nimi koszty.   „Pickup to przykład przyjaznej logistyki miejskiej, czyli jednego z czterech postulatów strategii społecznej odpowiedzialności biznesu DPDgroup realizowanej pod hasłem Driving Change. Dzięki wprowadzeniu nowych możliwości nadania i odbioru poprzez punkty Pickup działalność kurierska w centrach miast staje się bardziej racjonalna, a mieszkańcy są w mniejszym stopniu obciążeni skutkami ruchu kołowego" dodaje Rafał Nawłoka.

PickupWłaśnie została uruchomiona w Polsce sieć punktów nadań i odbiorów DPD Pickup. Jest to część międzynarodowego systemu należącego do DPDgroup, który w całej Europie liczy prawie 27 tys. punktów. Do sieci Pickup zostały włączone dotychczasowe punkty DPD Strefa Paczki, które przyjęły nową markę Pickup.  Podmiotem świadczącym usługi dla konsumentów w systemie Pickup pozostaje spółka DPD Strefa Paczki sp. z o.o.

 

Sieć Pickup obejmuje w Polsce ponad 1000 placówek i jest stale rozwijana. Placówki powstają w dogodnych dla nadawców i odbiorców lokalizacjach. Można w nich z łatwością nadać lub odebrać przesyłkę. Oferta Pickup zawiera także wiele usług dodatkowych, w tym ubezpieczenie przesyłki, wysyłkę za granicę, czy usługę za pobraniem. Do punktu Pickup będą także kierowane przesyłki, gdy taką dyspozycję wyda nadawca i będą tam czekać na odbiór przez 7 dni. Trafią tam również przesyłki po dwóch próbach doręczenia przez kuriera. W takim przypadku adresatowi pozostaną 3 dni na odebranie paczki. Zmianie towarzyszy odświeżenie strony internetowej pod kątem większej wygody dla klientów biznesowych i indywidualnych.

 

Do struktury Pickup zostały włączone dotychczasowe punkty DPD Strefa Paczki, których rebranding właśnie się zakończył.

 

„Chcemy, aby dzięki Pickup klienci mieli nas w najbliższym sąsiedztwie i zawsze po drodze. Punkty powstają w dogodnych dla nadawców i odbiorców lokalizacjach własnych lub partnerskich. Klienci sami decydują, kiedy odbiorą swoją przesyłkę, co jest szczególnie ważne w okresie przedświątecznym”  mówi Rafał Nawłoka, Prezes Zarządu DPD Polska.

 

Placówki Pickup prezentują zupełnie nowe podejście do obsługi klienta- oferują przyjazne usługi w przystępnych cenach. Zostały wyposażone także w nowe narzędzia i materiały przydatne na miejscu do przygotowania i zabezpieczenia nadawanej przesyłki. Pickup jest także dobrym rozwiązaniem dla każdej firmy, która chce zoptymalizować swoje procesy wysyłkowe i obniżyć związane z nimi koszty.

 

„Pickup to przykład przyjaznej logistyki miejskiej, czyli jednego z czterech postulatów strategii społecznej odpowiedzialności biznesu DPDgroup realizowanej pod hasłem Driving Change. Dzięki wprowadzeniu nowych możliwości nadania i odbioru poprzez punkty Pickup działalność kurierska w centrach miast staje się bardziej racjonalna, a mieszkańcy są w mniejszym stopniu obciążeni skutkami ruchu kołowego” dodaje Rafał Nawłoka.

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C