DPD Polska, lider polskiego rynku kurierskiego, podczas Gali finałowej XIII edycji Superbrands, po raz czwarty z rzędu odebrała tę prestiżową statuetkę. Wyróżnienie jest potwierdzeniem przynależności marki do grona najsilniejszych brandów na rynku. Honorową statuetkę w tym roku odebrał Paweł Pawlikowski, reżyser, scenarzysta, zdobywca Oscara.
Uroczysta Gala wieńcząca XIII edycję projektu Superbrands Polska odbyła się 9 maja w hotelu Hilton w Warszawie. Statuetki odebrali przedstawiciele 30 marek konsumenckich i biznesowych – laureatów tytułu Superbrands 2019.
– Przynależność do grona najsilniejszych marek na rynku jest dla nas powodem do dumy. Cieszymy się tym bardziej, że jury tego konkursu są konsumenci. Godło Superbrands jest potwierdzeniem wysokiej rozpoznawalności i pozytywnego odbioru marki DPD w Polsce – mówi Łukasz Zembowicz, członek zarządu DPD Polska i Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu. – Staramy się, aby siłą naszej marki była dbałość o komfort klientów i bezpieczeństwo przewożonych przesyłek. Bardzo dziękujemy za zaufanie.
Superbrands to międzynarodowa, niezależna organizacja działająca od ponad 20 lat w 80 krajach na całym świecie. Wyróżnia certyfikatami najlepsze światowe marki, które dzięki usługom, jakie oferują swoim klientom, osiągnęły rynkowy sukces.
Proces certyfikacji Superbrands przebiega w trzech etapach. Na podstawie statystyk i badań konsumenckich wyselekcjonowanych zostaje 2000 marek, które następnie są poddawane ocenie w drodze niezależnych badań Instytutu ARC Rynek i Opinia na próbie ok. 10 tys. konsumentów. Podczas tego etapu ankietowani potwierdzają znajomość danej marki oraz skłonność do jej polecania. Ostatecznie firmy są opiniowane w ramach restrykcyjnego procesu oceny dokonywanej przez Radę Marek, w skład których wchodzą krajowi eksperci z dziedziny marketingu, reklamy, PR i brandingu.