DPD Polska po raz piąty partnerem E(x)plory

C

04-12-2020

DPD Polska już po raz piąty pełniła rolę partnera logistycznego Festiwalu Nauki i Technologii E(x)plory 2020. Wydarzenie, które co roku promuje młodych naukowców z całego kraju, tym razem odbyło się online.

DPD Polska już po raz piąty pełniła rolę partnera logistycznego Festiwalu Nauki i Technologii E(x)plory 2020. Wydarzenie, które co roku promuje młodych naukowców z całego kraju, tym razem odbyło się online.

 

Zwycięzcą tegorocznej edycji Konkursy Naukowego Technologii E(x)plory został 14 letni Szymon Perlicki – twórca symetrycznego algorytmu szyfrowania dowolnych informacji z użyciem własności hipersfery i przestrzeni wielowymiarowych.

Celem Konkursu Naukowego E(x)plory organizowanego przez Fundację Zaawansowanych Technologii jest wspieranie utalentowanej młodzieży w realizowaniu innowacyjnych projektów naukowych i technicznych oraz promowanie ich osiągnięć na arenie międzynarodowej. W tym roku do konkursu zgłoszono 216 projektów, ponad 140 zostało zakwalifikowanych do regionalnych etapów konkursu, które odbyły się online w Podzamczu, Łodzi, Wrocławiu, Bydgoszczy i Olsztynie. 35 projektów zakwalifikowało się do Krajowego Finału Konkursu. Laureatów wybrało jury złożone z 17 autorytetów reprezentujących uznane instytucje naukowe i innowacyjne firmy.

– Wspieranie młodych talentów to jeden z ważnych elementów naszej strategii społecznej odpowiedzialności biznesu DrivingChangeTM, i dlatego od lat jesteśmy partnerem konkursu, który wyróżnia uzdolnioną, pomysłową i pracowitą młodzież – komentuje Rafał Nawłoka, prezes zarządu DPD Polska.

Wydarzenie było częścią święta nauki i innowacji Gdynia E(x)plory Week, które odbyło się w przestrzeni wirtualnej w dniach 25-27 listopada. Mecenasem Programu E(x)plory jest Grupa Lotos. Partnerami strategicznym są Zakłady Farmaceutyczne Polpharma, Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia oraz Miasto Gdynia. Partnerem logistycznym projektu jest DPD Polska.

 

 

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C