DPD Polska wprowadza do szerokiej sprzedaży usługę Predict ? innowacyjny sposób zarządzania dostawą kurierską, oparty na nowoczesnych systemach informatycznych.
To kolejny ukłon firmy w stronę sektora e-commerce i indywidualnych odbiorców paczek, którym szczególnie zależy na elastyczności dostawy. Nowe rozwiązanie pozwoli jeszcze bardziej doprecyzować termin doręczenia, zawężając go do zaledwie 2-godzinnego przedziału czasowego.
Dzięki usłudze Predict odbiorca zostanie poinformowany w dniu dostawy o 2-godzinnym oknie czasowym, w którym nastąpi doręczenie. Powiadomienia do odbiorców wysyłane są dwoma kanałami – za pośrednictwem SMS oraz e-mail. Jednakże, jeśli Klient nie jest w stanie przyjąć przesyłki we wskazanym terminie, ma on możliwość zmiany terminu doręczenia na trzy alternatywne daty dostawy (kolejne dni robocze). Dzięki Predict odbiorca nie musi czekać na kuriera przez cały dzień pod wskazanym adresem i może bardziej efektywnie zaplanować swój czas.
To odbiorca wyznacza najbardziej dogodny dla siebie dzień doręczenia przesyłki, bowiem jest informowany przez SMS i/lub e-mail o dniu dostawy i jeśli ta data mu z jakichś przyczyn nie odpowiada, może zmienić termin doręczenia na inny.
Odbiorca jest jednocześnie informowany o przedziale czasowym, w którym przewidywana jest dostawa. W wyznaczonym dniu doręczenia paczki Odbiorca otrzymuje informację SMS i/lub Email o 2-godzinnym ?oknie czasowym?, w którym może się spodziewać kuriera.
W rezultacie usługa zapewnia wysoki poziom satysfakcji Odbiorcy, a pozytywne zwieńczenie transakcji internetowej sprawnym doręczeniem towaru z pewnością stanie się elementem zachęcającym do ponownych zakupów w sklepie internetowym, który oferuje elastyczną dostawę.