Droga burgera

C

10-02-2017

Firma logistyczna QSL Polska oraz sieć restauracji Bobby Burger rozpoczęły współpracę w kwietniu 2016 r. i od tego czasu wypracowały optymalny model współdziałania. Jest to dowodem na to, że odpowiednia organizacja procesu logistycznego oraz odpowiednie metody a także komunikacja pomiędzy klientem a jego logistykiem, składają się na sukces biznesowy i satysfakcję klientów końcowych.   Jak wygląda schemat tej współpracy?   Firmy pokazały go na przykładzie „drogi” burgera Cheese Bacon, czyli najlepiej sprzedającego się dania w restauracjach należących do sieci Bobby Burger.   Logistyka żywności opiera się na kilku zasadach, których należy przestrzegać: dobra jakość produktów, przestrzeganie procedur bezpieczeństwa, szybkie usługi magazynowania i transportu. Każda restauracja wchodząca w skład sieci 35 lokali Bobby Burger składa zamówienia na potrzebne jej produkty według swojego zapotrzebowania, korzystając ze wsparcia operatora logistycznego – firmy QSL Polska, który kupuje, magazynuje i rozwozi produkty po całej Polsce. Droga rozpoczyna się skompletowaniem zamówienia dla restauracji, czyli odbiorem składników wchodzących w skład burgera, od poszczególnych producentów. Następnie wszystkie składniki magazynowane są przez ściśle określony czas i w odpowiednich temperaturach ustalonych przez producentów w dwóch centrach logistycznych QSL Polska, mieszczących się w Błoniu oraz Sosnowcu, a także jednym z centrów przeładunkowych firmy znajdującym się we Wrocławiu.   Z magazynów do restauracji   Następnie, trzy razy w tygodniu, produkty przewożone są do poszczególnych restauracji na terenie całej Polski. Całe zamówienie dostarczane jest w jednej dostawie, co pozwala zmniejszyć koszty. W skład floty QSL, która dowozi towar do lokali Bobby Burger wchodzą zarówno małe, miejskie samochody dostawcze, jak i wielkie, 33-paletowe, przystosowane do przewozu typu multi- temperature (czyli w  komorach z różną temperaturą – „pokojową” oraz poniżej zera). Temperatury są kontrolowane, poprzez system elektroniczny, przez kierowcę i dyspozytora.   Przygotowanie i podanie   Po dostarczeniu zamówienia, produkty przechowywane są w warunkach zgodnych ze standardami HACCP, kontrolowanych przez pracowników restauracji Bobby Burger dwa razy dziennie. Po zamówieniu przez nas burgera załoga restauracji przygotuje go dla nas na miejscu.   „Wszystkie składniki naszych burgerów pochodzą wyłącznie od polskich producentów. Burgery BB łączą w sobie dobrej jakości polskie mięso, warzywa pochodzące od lokalnych producentów, pieczywo z polskich piekarni, a także sosy przygotowywane codziennie na miejscu. Wszystkie te składniki dostarczane są przynajmniej trzy razy w tygodniu do wszystkich restauracji BB"  komentuje Bogumił Jankiewicz, współwłaściciel sieci Bobby Burger.   „Ważna jest dobra współpraca i zaufanie między partnerami biznesowymi. Wówczas, przy zachowaniu wszelkich procedur i standardów, szybkość i wydajność usług rośnie. Zazwyczaj nasi klienci osobiście negocjują warunki zakupu produktów strategicznych – to gwarantuje transparentność cen i kosztów. Następnie my  przejmujemy cały proces zarządzania łańcuchem dostaw według przygotowanych wcześniej procedur, bazując na wiedzy i doświadczeniu ze wszystkich rynków, na których działamy"  mówi Agnieszka Sałek, dyrektor handlowy w QSL Polska.  

foto4Firma logistyczna QSL Polska oraz sieć restauracji Bobby Burger rozpoczęły współpracę w kwietniu 2016 r. i od tego czasu wypracowały optymalny model współdziałania. Jest to dowodem na to, że odpowiednia organizacja procesu logistycznego oraz odpowiednie metody a także komunikacja pomiędzy klientem a jego logistykiem, składają się na sukces biznesowy i satysfakcję klientów końcowych.

 

Jak wygląda schemat tej współpracy?

PROMOCJA

PROMOCJA

 

Firmy pokazały go na przykładzie „drogi” burgera Cheese Bacon, czyli najlepiej sprzedającego się dania w restauracjach należących do sieci Bobby Burger.

 

Logistyka żywności opiera się na kilku zasadach, których należy przestrzegać: dobra jakość produktów, przestrzeganie procedur bezpieczeństwa, szybkie usługi magazynowania i transportu.

Każda restauracja wchodząca w skład sieci 35 lokali Bobby Burger składa zamówienia na potrzebne jej produkty według swojego zapotrzebowania, korzystając ze wsparcia operatora logistycznego – firmy QSL Polska, który kupuje, magazynuje i rozwozi produkty po całej Polsce. Droga rozpoczyna się skompletowaniem zamówienia dla restauracji, czyli odbiorem składników wchodzących w skład burgera, od poszczególnych producentów. Następnie wszystkie składniki magazynowane są przez ściśle określony czas i w odpowiednich temperaturach ustalonych przez producentów w dwóch centrach logistycznych QSL Polska, mieszczących się w Błoniu oraz Sosnowcu, a także jednym z centrów przeładunkowych firmy znajdującym się we Wrocławiu.

 

Z magazynów do restauracji

 

Następnie, trzy razy w tygodniu, produkty przewożone są do poszczególnych restauracji na terenie całej Polski. Całe zamówienie dostarczane jest w jednej dostawie, co pozwala zmniejszyć koszty. W skład floty QSL, która dowozi towar do lokali Bobby Burger wchodzą zarówno małe, miejskie samochody dostawcze, jak i wielkie, 33-paletowe, przystosowane do przewozu typu multi- temperature (czyli w  komorach z różną temperaturą – „pokojową” oraz poniżej zera). Temperatury są kontrolowane, poprzez system elektroniczny, przez kierowcę i dyspozytora.

Infografika Droga twojego burgera

 

Przygotowanie i podanie

 

Po dostarczeniu zamówienia, produkty przechowywane są w warunkach zgodnych ze standardami HACCP, kontrolowanych przez pracowników restauracji Bobby Burger dwa razy dziennie. Po zamówieniu przez nas burgera załoga restauracji przygotuje go dla nas na miejscu.

 

„Wszystkie składniki naszych burgerów pochodzą wyłącznie od polskich producentów. Burgery BB łączą w sobie dobrej jakości polskie mięso, warzywa pochodzące od lokalnych producentów, pieczywo z polskich piekarni, a także sosy przygotowywane codziennie na miejscu. Wszystkie te składniki dostarczane są przynajmniej trzy razy w tygodniu do wszystkich restauracji BB”  komentuje Bogumił Jankiewicz, współwłaściciel sieci Bobby Burger.

 

„Ważna jest dobra współpraca i zaufanie między partnerami biznesowymi. Wówczas, przy zachowaniu wszelkich procedur i standardów, szybkość i wydajność usług rośnie. Zazwyczaj nasi klienci osobiście negocjują warunki zakupu produktów strategicznych – to gwarantuje transparentność cen i kosztów. Następnie my  przejmujemy cały proces zarządzania łańcuchem dostaw według przygotowanych wcześniej procedur, bazując na wiedzy i doświadczeniu ze wszystkich rynków, na których działamy”  mówi Agnieszka Sałek, dyrektor handlowy w QSL Polska.

 

foto1foto2foto3

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C