Drużyna Siódemki na drugim miejscu w Grupie Open 69. Rajdu Polski

C

02-10-2012

  Załoga Siódemka Rally performance zajęła drugie miejsce w klasyfikacji generalnej 69. Rajdu Polski, w grupie Open. Paweł Tomaszek z pilotem Michałem Bojarem prowadzili w swojej klasie niemal przez całą imprezę, oddając prowadzenie na przedostatnim odcinku specjalnym. Powodem straty była przebita opona. Podczas Rajdu poznaliśmy także zwycięzców specjalnych konkursów Siódemki.     Dla 7 Rally Performance Team Rajd Polski był najważniejszą imprezą w sezonie. Załoga, za kierownicą przebudowanego specjalnie na szutrowe trasy Mitsubishi Lancera Evo 9 miała nadzieje na dobry wynik. - Rezultaty jakie odnosiliśmy w ostatnich imprezach, szczególnie rajdach Kormoran i Warmińskim pozwalały liczyć na miejsce w szerokiej czołówce klasyfikacji generalnej rajdu. Niestety z racji tego, że klasa Open, w której jechaliśmy startuje zawsze na końcu stawki, problemem jest zniszczona nawierzchnia odcinków specjalnych. W przypadku rajdów szutrowych, ma to bardzo duże znaczenie - tłumaczy Paweł Tomaszek, kierowca Siódemka Rally Performance Team. Po pierwszym dniu rywalizacji przewaga załogi Siódemki wynosiła ponad 1,5 minuty. Po pierwszej pętli zawodów odpadł także najgroźniejszy rywal Pawła Tomaszka i Michała Bojara, zaliczając, wprawdzie niegroźny, lecz eliminujący go z dalszego współzawodnictwa wypadek. Duża przewaga zapewniła zespołowi komfort psychiczny na decydujący dzień zmagań i ustaliła taktykę spokojnej jazdy. Zawody na najdłuższy skok Rajdu wygrał Michał Bębenek, natomiast najwyższą prędkość osiągnął Kajetan Kajetanowicz. Nagrody zostały wręczone podczas Ceremonii Mety na rynku w Mikołajkach.

 

siodemkaZałoga Siódemka Rally performance zajęła drugie miejsce w klasyfikacji generalnej 69. Rajdu Polski, w grupie Open. Paweł Tomaszek z pilotem Michałem Bojarem prowadzili w swojej klasie niemal przez całą imprezę, oddając prowadzenie na przedostatnim odcinku specjalnym. Powodem straty była przebita opona. Podczas Rajdu poznaliśmy także zwycięzców specjalnych konkursów Siódemki.

 

PROMOCJA

PROMOCJA

 

Dla 7 Rally Performance Team Rajd Polski był najważniejszą imprezą w sezonie. Załoga, za kierownicą przebudowanego specjalnie na szutrowe trasy Mitsubishi Lancera Evo 9 miała nadzieje na dobry wynik.


– Rezultaty jakie odnosiliśmy w ostatnich imprezach, szczególnie rajdach Kormoran i Warmińskim pozwalały liczyć na miejsce w szerokiej czołówce klasyfikacji generalnej rajdu. Niestety z racji tego, że klasa Open, w której jechaliśmy startuje zawsze na końcu stawki, problemem jest zniszczona nawierzchnia odcinków specjalnych. W przypadku rajdów szutrowych, ma to bardzo duże znaczenie – tłumaczy Paweł Tomaszek, kierowca Siódemka Rally Performance Team.


Po pierwszym dniu rywalizacji przewaga załogi Siódemki wynosiła ponad 1,5 minuty. Po pierwszej pętli zawodów odpadł także najgroźniejszy rywal Pawła Tomaszka i Michała Bojara, zaliczając, wprawdzie niegroźny, lecz eliminujący go z dalszego współzawodnictwa wypadek. Duża przewaga zapewniła zespołowi komfort psychiczny na decydujący dzień zmagań i ustaliła taktykę spokojnej jazdy.


Zawody na najdłuższy skok Rajdu wygrał Michał Bębenek, natomiast najwyższą prędkość osiągnął Kajetan Kajetanowicz. Nagrody zostały wręczone podczas Ceremonii Mety na rynku w Mikołajkach.

PROMOCJA

PROMOCJA

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C