DSV Air&Sea dla General Motors

C

31-05-2010

  Pył wulkaniczny nad przestrzenią powietrzną Europy zakłócił nie tylko ruch pasażerski, ale dał się również we znaki operatorom logistycznym.   Utrzymanie ciągłości procesów logistycznych jest bardzo istotne m.in. w przypadku koncernów samochodowych, które działają w systemie just-in-time. Dla podtrzymania produkcji potrzebne są więc stałe dostawy komponentów. Fabryki posiadają niewielkie rezerwy podzespołów, które po kilku dniach związanej z chmurą pyłów blokady zaczęły się kończyć. DSV Air&Sea obsługuje jednego z największych potentatów branży motoryzacyjnej - General Motors. Przetarg, w wyniku którego rozpoczęła się współpraca z GM, był drugim co do wielkości w branży.     Jednym z czynników decydujących o zwycięstwie były wcześniejsze pozytywne doświadczenia ze współpracy: od 2008 r. DSV zawiaduje centrum dystrybucji części zapasowych GM w West Chester. Nowy kontrakt jest prawdziwie globalny, dlatego w jego realizacji uczestniczą spółki DSV na całym niemal świecie. Komponenty produkowane w Europie trafiają do zakładów w USA, Kanadzie i Meksyku, a także GM Daewoo w Korei Południowej. DSV zarządza także systemem zamówień fabryk GM w ponad 30 krajach świata. W Polsce DSV Air&Sea zajmuje się przede wszystkim morsko-lotniczym eksportem silników produkowanych przez poddostawców GM.     General Motors to wymagający klient. - Musimy ściśle dopasować się do cyklu produkcyjnego GM. Dla naszego klienta niezwykle istotna jest gwarancja czasu dostawy. To wymaga świetnego przepływu informacji między pracownikami i stałego doskonalenia procesów - wyjaśnia Krzysztof Suchodoła, zastępca dyrektora zarządzającego DSV Air&Sea w Polsce. Takim usprawnieniem niewątpliwie jest uzyskany przez DSV Air&Sea unijny status Upoważnionego Przedsiębiorcy (AEO), który znacznie skraca procedury celne. - Obsługa General Motors to dla operatora logistycznego wysoki prestiż, ale i olbrzymie wyzwanie - podkreśla Suchodoła. - Rozszerzenie współpracy przez GM oznacza jednak, że wykonujemy dobrą robotę.  

 

Pył wulkaniczny nad przestrzenią powietrzną Europy zakłócił nie tylko ruch pasażerski, ale dał się również we znaki operatorom logistycznym.

 

PROMOCJA

PROMOCJA

Utrzymanie ciągłości procesów logistycznych jest bardzo istotne m.in. w przypadku koncernów samochodowych, które działają w systemie just-in-time. Dla podtrzymania produkcji potrzebne są więc stałe dostawy komponentów. Fabryki posiadają niewielkie rezerwy podzespołów, które po kilku dniach związanej z chmurą pyłów blokady zaczęły się kończyć. DSV Air&Sea obsługuje jednego z największych potentatów branży motoryzacyjnej – General Motors. Przetarg, w wyniku którego rozpoczęła się współpraca z GM, był drugim co do wielkości w branży.

 

 

Jednym z czynników decydujących o zwycięstwie były wcześniejsze pozytywne doświadczenia ze współpracy: od 2008 r. DSV zawiaduje centrum dystrybucji części zapasowych GM w West Chester. Nowy kontrakt jest prawdziwie globalny, dlatego w jego realizacji uczestniczą spółki DSV na całym niemal świecie. Komponenty produkowane w Europie trafiają do zakładów w USA, Kanadzie i Meksyku, a także GM Daewoo w Korei Południowej. DSV zarządza także systemem zamówień fabryk GM w ponad 30 krajach świata. W Polsce DSV Air&Sea zajmuje się przede wszystkim morsko-lotniczym eksportem silników produkowanych przez poddostawców GM.

 

 

General Motors to wymagający klient. – Musimy ściśle dopasować się do cyklu produkcyjnego GM. Dla naszego klienta niezwykle istotna jest gwarancja czasu dostawy. To wymaga świetnego przepływu informacji między pracownikami i stałego doskonalenia procesów – wyjaśnia Krzysztof Suchodoła, zastępca dyrektora zarządzającego DSV Air&Sea w Polsce. Takim usprawnieniem niewątpliwie jest uzyskany przez DSV Air&Sea unijny status Upoważnionego Przedsiębiorcy (AEO), który znacznie skraca procedury celne. – Obsługa General Motors to dla operatora logistycznego wysoki prestiż, ale i olbrzymie wyzwanie – podkreśla Suchodoła. – Rozszerzenie współpracy przez GM oznacza jednak, że wykonujemy dobrą robotę.

 

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C