Dynamiczny wzrost w Seifert

C

10-11-2016

Firma Seifert Logistics, zatrudniająca dziś 1400 pracowników, mogła w tym roku poszczycić się wysoką dynamiką wzrostu. Przedstawiciele zakładają, że przedsiębiorstwo zakończy rok 2016 ponadprzeciętnym wzrostem obrotów. W przyszłym roku firma planuje dalszy dwucyfrowy rozwój.   Seifert odnotował wzrost szczególnie w obszarze logistyki kontraktowej, logistyki dla motoryzacji oraz branży medycznej.Wynika to w dużej mierze z tzw. projektów sztandarowych. Zalicza się do nich projekt posprzedażowy u producenta samochodów sportowych, zaopatrzenie produkcji u producenta samochodów klasy premium, powiększenie o 18 000 miejsc paletowych magazynu części zamiennych na południowy-zachód od Ulm oraz zaopatrzenie produkcji wraz z sekwencjonowaniem u jednego z OEM w zakładzie w Rastatt. Pomyślnie przebiegające interesy i pozytywne prognozy pozwoliły również na powiększenie załogi o 40 procent.   „Poprzez wprowadzone zmiany organizacji zbudowaliśmy fundament do dalszego, planowanego wzrostu w roku 2017” – podkreśla Harald Seifert, Prezes grupy Seifert. Gdy Harald Seifert ponad 30 lat temu dobierał kolory do Coporate Identity firmy, wybór padł na niebieski, biały i czerwony obramowane szlachetną szarością. Barwy te symbolizują fachowość, solidność i dynamikę.  

SLG1Firma Seifert Logistics, zatrudniająca dziś 1400 pracowników, mogła w tym roku poszczycić się wysoką dynamiką wzrostu. Przedstawiciele zakładają, że przedsiębiorstwo zakończy rok 2016 ponadprzeciętnym wzrostem obrotów. W przyszłym roku firma planuje dalszy dwucyfrowy rozwój.

 

Seifert odnotował wzrost szczególnie w obszarze logistyki kontraktowej, logistyki dla motoryzacji oraz branży medycznej.Wynika to w dużej mierze z tzw. projektów sztandarowych. Zalicza się do nich projekt posprzedażowy u producenta samochodów sportowych, zaopatrzenie produkcji u producenta samochodów klasy premium, powiększenie o 18 000 miejsc paletowych magazynu części zamiennych na południowy-zachód od Ulm oraz zaopatrzenie produkcji wraz z sekwencjonowaniem u jednego z OEM w zakładzie w Rastatt. Pomyślnie przebiegające interesy i pozytywne prognozy pozwoliły również na powiększenie załogi o 40 procent.

 

„Poprzez wprowadzone zmiany organizacji zbudowaliśmy fundament do dalszego, planowanego wzrostu w roku 2017” – podkreśla Harald Seifert, Prezes grupy Seifert. Gdy Harald Seifert ponad 30 lat temu dobierał kolory do Coporate Identity firmy, wybór padł na niebieski, biały i czerwony obramowane szlachetną szarością. Barwy te symbolizują fachowość, solidność i dynamikę.

 

SLG

Zobacz także

C

Najnowszy numer

C
TSL Biznes 04/2021
Truck & Van 03/2021

Zapisz się do newslettera

C

Czytaj TSL biznes za darmo! Zapisz się do newslettera.

C