Jungheinrich stawił czoła pandemii i znany doskonale w branży, coroczny „Dzień Otwarty” zorganizował tym razem online 21 października 2020 r.
– Bardzo ważne było dla nas, aby również w tym trudniejszym czasie spotkać się z naszymi klientami i podyskutować o aktualnych wyzwaniach intralogistyki. Nowoczesne systemy magazynowania energii, automatyzacja procesów, wydajna technologia litowo-jonowa, optymalizacja kosztów, efektywniejsze wykorzystanie czasu pracy załogi, wydajniejsza praca to tematy aktualne również, a nawet zwłaszcza, w obecnej sytuacji – mówi Paulina Koszowska, menadżer działu marketingu w Jungheinrich Polska.
Dzień Otwarty Online, podobnie jak wydarzenia odbywające się wcześniej we wrocławskim oddziale firmy, poruszał tematy i oferował rozwiązania odpowiednie zarówno dla małych, jak i dużych przedsiębiorstw. Poza solidną dawką wiedzy merytorycznej przedstawionej podczas licznych prezentacji, opisem konkretnych wdrożeń u klientów i targowymi promocjami, goście mogli porozmawiać z ekspertami o indywidualnych potrzebach ich magazynów, a także o tym, co stanowi dla nich największe wyzwanie w obecnej rzeczywistości. Do dyspozycji uczestników Dnia Otwartego były stoiska nowych i używanych wózków widłowych, systemów logistycznych, wynajmu, serwisu oraz Profishop. I choć wydarzenie odbywało się online, każdy klient mógł „spotkać się” ze swoim doradcą handlowym w strefie regionalnych konsultacji. Tradycyjnie, nie brakowało też specjalnej oferty targowej – zapewne więc, podobnie jak podczas wcześniejszych Dni Otwartych, tegoroczne wirtualne spotkanie zaowocuje realnymi transakcjami.