Opakowania wysyłkowe na skarpety i szorty marki Snocks stanowią ekologiczne rozwiązanie w sprzedaży online. Thimm produkuje przyjazne środowisku opakowania z tektury falistej z trawy. Dzięki tej konstrukcji Snocks nie potrzebuje dodatkowych taśm pakowych. Ekologiczne zamknięcie zabezpieczające chroni jednocześnie tekstylia przed dostępem niepowołanych osób. Ponadto Snocks wykorzystuje opakowanie jako cyfrowy środkek komunikacji.
Przedsiębiorstwo tekstylne Snocks, utworzone w 2016 roku, sprzedaje dziś głównie skarpety i szorty oferowane w sklepie online. Start-up z Mannheim weryfikuje od dłuższego czasu procesy produkcji, pakowania i dostawy w celu opracowania ekologicznych koncepcji. Thimm zaprojektował dla firmy Snocks opakowanie wysyłkowe, którego konstrukcja umożliwia zamykanie bez użycia taśmy klejącej, zszywek i taśmy ściągającej. Zintegrowany mechanizm zamykania chroni przed nieautoryzowanym dostępem podczas transportu. Zamknięte opakowanie otwiera się za pomocą zrywanej perforacji, co sygnalizuje odbiorcom nienaruszony stan dostawy. Oprócz funkcjonalności technicznej Snocks stawia na ekologiczne surowce: Opakowanie wysyłkowe składa się z 70 proc. makulatury i 30 proc. włókien trawy.
W celu odwołania się do emocji klientów Thimm zadrukował opakowania kodami QR. Snocks odsyła w ten sposób do strony głównej, szybko i łatwo prezentując informacje dotyczące aspektów ekologiczności opakowań. Takie interakcje między konsumentami a marką cieszą się coraz większą popularnością, ponieważ wzmacniają one lojalność klienta i otwierają nowe cyfrowe kanały komunikacji.
Na targach „E-Commerce Berlin Expo”, B2B Expo i konferencji dla branży e-commerce w stolicy Niemiec opakowania firmy Snocks uhonorowano nagrodą E-Commerce Germany Award. Ekologiczne opakowanie wysyłkowe wygrało tu w kategorii „Best Logistic Solution”.