Od pierwszego do ostatniego dnia Euro 2016 GEODIS odpowiadał za transport sprzętu sportowego i medycznego wszystkich 24 drużyn biorących udział w rozgrywkach.
120 dedykowanych kierowców, specjalnie przeszkolonych i akredytowanych przez UEFA, przemierzyło ponad 100 000 km przez cały czas trwania mistrzostw. Logistykę całego przedsięwzięcia koordynowało control tower GEODIS, działające 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Zrealizowano 148 indywidualnie zarządzanych planów transportowych. Zespoły GEODIS wspólnie z logistykami UEFA dopracowywały szczegóły projektu już przez 6 miesięcy przed gwizdkiem rozpoczynającym mecz otwarcia.
GEODIS zapewnił transport sprzętu medycznego (w tym np. stołów do masażu…) oraz treningowego (piłki, bramki, …) każdej z drużyn, przez cały jej pobyt we Francji. Zarządzanie dedykowanymi dostawami do centrów treningowych drużyn, zlokalizowanych na terenie całej Francji, rozpoczynało się już na płycie lotniska. W trakcie mistrzostw, GEODIS przemieszczał sprzęt za drużynami, do ich hoteli oraz na stadiony, na których rozgrywane były kolejne mecze.
Specjalnie powołana komórka GEODIS w paryskiej siedzibie organizatorów EURO 2016 pilotowała cała operację transportową. Plany transportu były na bieżąco dostosowywane do potrzeb każdej z drużyn.
Olivier Mélot, Dyrektor Generalny aktywności Distribution & Express w GEODIS, tak komentuje partnerstwo z UEFA : „Podjęliśmy się wyjątkowego wyzwania na czas EURO 2016. Zaufanie, jakim obdarzyli nas organizatorzy mistrzostw, jest na miarę najwyższej jakości usług, jakie na co dzień świadczymy na rzecz każdego z naszych klientów.”